سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ رئیس صندوق تحقیق و توسعه وزارت علوم:

اگر قانون اجازه دهد پنج درصد سهام صندوق را به "کانون هماهنگی دانش و صنعت قیرطبیعی" خواهیم داد

مشاور ارشد قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: اگر قانون اجازه دهد پنج درصد از سهام صندوق تحقیق و توسعه وزارت علوم را به کانون هماهنگی دانش و صنعت قیرطبیعی استان کرمانشاه اختصاص خواهیم داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد جواد قاسمی در جشنواره ملی قیرطبیعی گفت: اگر قانون اجازه دهد آماده ایم پنج درصد از سهام صندوق تحقیق و توسعه وزارت علوم را به کانون هماهنگی دانش و صنعت قیرطبیعی استان کرمانشاه اختصاص دهیم و کانون کم کم پول آن را پرداخت نماید.


وی در ادامه با اشاره به تشکیل حدود 50 کانون مختلف در کشور، کانون هماهنگی دانش و صنعت قیرطبیعی را از جمله این کانون ها دانست که اگر با فعالیت درست به اهداف خود برسد می تواند در زمینه بازاریابی، حضور بخش خصوصِی، بهره برداری صحیح، جلوگیری از تقابل با محیط زیست و ممانعت از خام فروشی قیرطبیعی گام برداد.


رئیس صندوق تحقیق و توسعه وزارت علوم ضمن ابراز رضایت از حرکت های خوبی که در سال های اخیر در حوزه قیرطبیعی صورت گرفته، ادامه داد: البته این حرکت ها کافی نیست.

وی  ابراز امیدواری کرد در سال های آینده که چنین جشنواره ای مجدد برگزار می شود واز معدن کاران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نیز دعوت به سخنرانی شود تا به بیان چالش ها و مشکلات پیش روی تجارت و تولید بپردازند و راهکارهای خود را ارائه دهند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، صندوق ، پنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.