سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

حضور بزرگترین شرکت مونتاژ ماشین آلات صنعتی اروپا در منطقه آزاد اروند

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرکت NHH، یکی از بزرگترین شرکت های مونتاژ ماشین آلات صنعتی، از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد اروند بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید علی موسوی اظهار کرد: این شرکت آلمانی که در زمینه مونتاژ خودروها و ماشین آلات سنگین راه سازی، وسایل نقلیه باربری، صنعت کشاورزی، جرثقیل و خودروهای ویژه عملیات اضطراری نظیر خودروهای آتش نشانی در اروپا مشغول فعالیت می باشد، علاقمندی خود را جهت حضور و سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند ابراز نمود.

وی افزود: در این دیدار که با حضور مدیر عامل آن شرکت و شرکت VTRو اعضای همراه تشکیل شد، ضمن بازدید از توانمندی ها و ظرفیت های منطقه بر لزوم حضور اینگونه سرمایه گذاران توانمند و پرتوان به منظور توسعه بخش صنعتی منطقه تاکید شد.

سید علی موسوی در پایان گفت: این شرکت علاوه بر فعالیت در بخش مونتاژ ماشین آلات سنگین و قطعات تکمیلی مربوطه، در زمینه خدمات لجستیکی و تجهیزات انبار داری نیز فعالیت دارد و ما بر آن هستیم که از حداکثر توان این شرکت به منظور حضور فعال و گسترده در منطقه آزاد اروند استفاده کنیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.