سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان دستبرد به خودروي حامل پول دستگير شدند

عاملان دستبرد به خودروي حامل پول يكي از موسسات مالي و اعتباري در شهرستان نيشابور خراسان رضوي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس با مركز فوريتهاي پليسي 110 و گزارش دستبرد به خودروي حامل پول يكي از موسسات مالي اعتباري شهر نيشابور در ساعت 13:10 دقيقه مورخه 12/11/92 بلافاصله تيمي از ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
 
سرهنگ سيدحسن حسيني افزود: با حضور ماموران در محل جهت انجام تحقيقات لازم،  راننده موسسه اظهار داشت که با خودرو پژو قصد انتقال وجوه به يکي از بانک هاي سطح شهر را داشته كه سرنشينان 2دستگاه موتورسيکلت با سر و صورت پوشيده به خودرو نزديک و پس از شکستن شيشه خودرو و درگير شدن با وي 320ميليون ريال وجه نقد را سرقت و بلافاصله از محل متواري شدند.
 
در تحقيقات اوليه ماموران ،هيچ گونه آثار و ردي از سارقان بدست نيامد ، اما کارآگاهان شعبه اطلاعات عمليات و شعبه مبارزه با جرائم خاص پس از بازسازي صحنه سرقت و راهنمايي هاي راننده موسسه به فردي سابقه دار مظنون شدند.
 
تيم رسيدگي كننده پرونده پس از يك سري كار اطلاعاتي گسترده و جمع آوري مستندات لازم با هماهنگي مقام قضائي در اقدامي ضربتي وارد عمل شدند و متهم را در مخفيگاهش دستگير كردند.
 
 متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمي بود در تحقيقات فني و پليسي در مواجهه با برخي مستندات و ادله پليسي لب به اعتراف گشود و به سرقت پول ها با همدستي 2 تن از دوستان و همکاري يکي از کارمندان موسسه مالي و اعتباري اعتراف كرد.
 
در ادامه تحقيقات، همدستان متهم طي عمليات هاي مجزا دستگير كه در بازجويي هاي به عمل آمده از كارمند متخلف موسسه مشخص شد پس از تحويل وجوه نقد به راننده موسسه جهت انتقال و واريز وجه در يکي از بانک ها بلافاصله موضوع را به همدستانش كه از قبل برنامه ريزي کرده بودند اعلام مي كند كه آن ها نيز در اقدامي مبلغ 320 ميليون ريال مربوط به موسسه را سرقت مي كنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناصر
۱۵:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
قابل توجه دستگاه قضایی کشور:توراخدااینهارابعدازدستگیری آزادنکنید؟؟؟؟؟؟