سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

موفق نبود ن طرح خروج دام از جنگل در کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت: طرح خروج دام از جنگل موفق نبود و با این طرح دام و جنگل هر دو نابود شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر یزدانی در چهارمین کنفرانس چالش‌های زیست محیطی و گاه‌شناسی درختی اظهار داشت: دانشگاه علوم کشاورزی نیز دستخوش چالش‌های زیست محیطی شد.وی تصریح کرد: 100 هکتار از زمین این دانشگاه را از این مجموعه جدا کردند که استاندار مازندران باید نسبت برگرداندن این زمین اقدام کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی مازندران با اشاره مشکلات زیست محیطی که برای استان مازندران در ایام عید توسط گردشگران به وجود می‌آید،گفت: فرهنگ محیط زیست در ایام عید توسط دست‌اندرکاران سریال پایتخت مورد تعدی قرار گرفت و نکات منفی این سریال بیشتر بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به بی‌برنامه بودن طرح خروج دام از جنگل گفت: در ابتدای این طرح اعلام کردند که در صورت خروج دام از جنگل، منابع طبیعی موجود در جنگل حفظ می‌شود که با خارج کردن دام از جنگل هر دو نابود شدند.

یزدانی در ادامه با اشاره به توسعه علم گفت: در دنیا سواد زیاد شد ولی علم زیاد نشد، اگر سواد تبدیل به علم نشود مشکل ایجاد می‌شود و این امر در استان مازندران بیشتر به چشم می‌آید.

وی در ادامه بیان داشت: تخریب محیط زیست بیشتر از آنکه برای دیگران خطر ایجاد کند برای فردی که اقدام به تخریب محیط زیبا می‌کند خطرناک است و بسیاری به این امر واقف نیستیم./س

 


برچسب ها: دام ، جنگل ، خروج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.