سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شنبه 27 اردیبهشت ماه؛

برگزاری چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فاوا گفت: همزمان با روز جهانی ارتباطات، چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با حضور رئیس جمهور، ساعت 9صبح برگزارمی شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر محمدرضا فرنقی زاد گفت: با توجه به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از فعالان حوزه ICT می تواند سرعت پیشرفت کشور را در همه زمینه ها بیشتر کند و جشنواره ملی فاوا، زمینه ای برای معرفی و تقدیر از اندیشمندان ،فعالان و متخصصان این حوزه است.

وی ادامه داد:این جشنواره راس ساعت 9 صبح، با حضور دکتر روحانی، وزراء، مسئولین و کارگزاران حوزه ICT در سالن اجلاس سران برگزارمی‌شود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورگفت: در این دوره از جشنواره با یک بازنگری اساسی و همچنین آسیب شناسی دوره‌های پیشین، محورهای تخصصی حوزه ICT به شکل تخصصی با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه‌های مختلف ICT شناسایی شد.

وی با تأکید بر محورهای اطلاع رسانی و رسانه- فناوری، تولید و توسعه صادرات- آموزش و تحقیقات- توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات- ارزیابی اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات-شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی و پست درگاه ارایه خدمات افزود: این محورها در کارگروه‌های مختلف با ثبت نام و ارایه مدارک توسط فعالان حوزه در ماه‌های گذشته، شکل گرفته است.

فرنقی‌زاد با بیان این چندین نوبت داوری تخصصی‌، افراد، گروهها، سازمانها وشرکت‌های فعال در این حوزه‌ها شناسایی شده اند؛ ادامه داد: در این جشنواره‌، چهره‌های برترحقیقی و قوی در سال 92 معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.