سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

توسعه ارتباطات سریع و به روز است

استاندار اردبیل گفت: توسعه ارتباطات در کشورمان به نسبت پیشرفت‌های جهانی سریع و تحول‌آفرین است به طوریکه امروزه زندگی بدون ارتباطات و مخابرات امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش  در آستانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌ها در دیدار با مدیران شرکت مخابرات در اردبیل اظهار داشت: در سه دهه گذشته سرعت تحولات به حدی بالا بوده که امروز دیگر رغبتی به استفاده از امکانات قدیمی وجود ندارد و بیشترین تقاضا مربوط به تلفن همراه، اینترنت پرسرعت و دستیابی به تکنولوژی‌های جدید و فزاینده است.

وی با بیان اینکه به تناسب این سرعت تحولات تقاضاها نیز متنوع‌تر شده است، گفت: شرکت مخابرات با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، خود را با نیازهای جامعه تطبیق داده و سعی کرده در مسیر ارائه خدمات مطلوب بهتر و پرتوان‌تر اقدام کند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نمی‌توان جلوی تغییر و تحولات را گرفت اما در کشورمان به دلیل قیود ارزشی و اعتقادی جلوی استفاده از برخی تکنولوژی‌های پیشرفته و فضاهای مجازی گرفته شده است، خاطر نشان کرد: نمی‌توان از مسیر توسعه جلوگیری کرد فقط محدودیت‌هاست که در این مسیر به وجود آمده در حالی که همه آگاه هستند زندگی امروز بدون مخابرات و ارتباطات سریع امکان‌پذیر نیست.

خدابخش سرعت پیشرفت در حوزه مخابرات و ارتباطات را محیرالعقول خواند و افزود: بدون مخابرات نظام اداری، بانکی و اطلاع‌رسانی فلج می‌شود و نمی‌توانیم حرکت رو به جلو را شاهد باشیم.

وی در ادامه استفاده صحیح و اصولی را از زیرساخت‌های ارتباطی در رسیدن به توسعه پایدار ضروری خواند و یادآور شد: نباید این اسباب تحول نظام اجتماعی به اسباب مشکلات و نارسایی‌ها بدل شود که قطعاً چنین امری رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.