سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اجرای طرح وکیل خانواده در کمیته امداد

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی از آغاز طرح وکیل خانواده از سال گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،قمشه با بیان اینکه در اجرای این طرح، هر وکیل نیکوکار چند‌ پرونده حقوقی خانواده محرومین را رسیدگی و دنبال می‌کند گفت: راه‌اندازی شورای حل اختلاف در راستای معاضدت حقوقی خانوارهای زیرپوشش با همکاری قوه قضائیه صورت می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون 70 تفاهم‌نامه با کانون وکلا، سردفتران و بسیج حقوقدانان برای رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان زیرپوشش این نهاد منعقد شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: با عنایت به اعتماد مردم ولایی ایران، کمیته امداد با مشارکت در امور خیر در بخش‌های حقوقی از جمله اکرام ایتام، طرح محسنین، اکرام ایتام، صدقات و امور مسکن و درمان نیازمندان زمینه را برای کاهش نیازهای محرومین در این بخش‌ها را فراهم کرده است.

قمشه با بیان اینکه 3 هزار و 500 وکیل در کل کشور با نهاد مقدس کمیته امداد همکاری دارند،گفت: 110 وکیل نیکوکار از این تعداد در استان کردستان هستند.

وی با اشاره به دایر شدن دفتر مددکاری حقوقی برای رسیدگی به مشکلات خانوارهای مددجو در سراسر کشور افزود: دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آمادگی رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی امدادگران را دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد:تاکنون به 14 هزار پرونده حقوقی و قضایی خانواده‌ها توسط دفاتر حقوقی کمیته امداد رسیدگی شده است./س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.