سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سمپاشی 11 هزار هکتار از اراضی قروه علیه آفت سن

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان قروه گفت: تاکنون 12 هزار هکتار از اراضی شهرستان قروه علیه علف هرز و 11 هزار هکتار نیز علیه آفت سن سمپاشی شده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،کریمی پناه گفت:تاکنون 12 هزار هکتار از اراضی شهرستان قروه علیه علف هرز و 11 هزار هکتار نیز علیه آفت سن سمپاشی شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال پنج هزار هکتار از زمین های کشاورزی قروه به کشت محصول سیب زمینی اختصاص یافته است که این میزان حدود 15 درصد بیشتر از میزان اعلامی سازمان جهاد کشاورزی استان است گفت:پیش بینی می شود 150 هزار تن سیب زمینی در سال زراعی جاری از مزارع سیب زمینی شهرستان برداشت شود.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان قروه اضافه کرد: در سال زراعی جاری افزون بر 75 هزار هکتار اراضی دیم و حدود 12 هزار تا 14 هزار هکتار اراضی آبی شهرستان زیر کشت گندم قرار دارد که انتظار تولید افزون بر 160 هزار تن گندم را داریم.

کریمی پناه با اشاره به اینکه در شهرستان قروه با 17 هزار بهره بردار کشاورزی و دامی، سال گذشته 96 هزار و 750 هکتار سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی رفت گفت: سالانه 461 هزار تن محصولات زراعی و باغی در قروه تولید می شود که 25 درصد کل تولید محصولات زراعی استان را شامل می شود./س
 
برچسب ها: سمپاشی ، اراضی ، سیب زمینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.