سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود مهدوی نیا دبیر فدراسیون قایقرانی:

با تلاش همه بچه ها اعزام ها به بهترین نحو انجام شد

دبیر فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: کارهای اعزام به نحو مطلوبی انجام شد. مشکلی نداشتیم و همه چیز به موقع بود و با همکاری بچه ها، همه نفرات مطابق لیستی که مدنظر کادر فنی بود اعزام شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود مهدوی نیا عنوان کرد: 10 ورزشکار در بخش روئینگ به همراه 3 مربی و 17 ورزشکار در بخش آبهای آرام به همراه 5 مربی اعزام شدند. در روئینگ با توجه به موادی که رقابت در آن ها برگزار می شد، بهترین نفرات انتخاب شدند و در آبهای آرام نیز با تشخیص کادر فنی و با توجه به شرایط حضور 2 قایق در هر ماده، برای ارزیابی شرایط قایقرانان، نفرات بیشتری به کاپ های جهانی اعزام شدند.

وی افزود: روئینگ در مسابقات کاپ آسیایی ژاپن شرکت می کند و آبهای آرام در رقابت های کاپ 2 و 3 در چک و مجارستان حضور پیدا خواهد کرد.

مهدوی نیا با اعلام اهمیت هر 2 اعزام، تصریح کرد: با توجه به شروع اردوهای قایقرانی پس از رقابت های قهرمانی آسیای سال گذشته، قایقرانان بعد از 8 ماه تمرین به مسابقات اعزام می شوند. بررسی شرایط فعلی ورزشکاران و آشنایی با شرایط رقبا مهمترین هدفی است که کادر فنی تیم ملی در این مسابقات دنبال خواهد کرد. ارزیابی از شرایط قایقرانان برای حضور در بازیهای آسیایی هدف مهمی است که هم در روئینگ و هم در آبهای آرام دنبال آن هستیم.

دبیر فدراسیون قایقرانی که به عنوان داور بین المللی آبهای آرام در رقابت های کاپ 1 جهانی در ایتالیا حضور پیدا کرده بود در خصوص قضاوت در این رقابت ها بیان کرد: علاوه بر قضاوت در مسابقات کاپ 1 جهانی، با توجه به مسئولیتم در فدراسیون ایران، ارزیابی کلی از شرایط و سطح مسابقات و وضعیت رقبای آسیایی قایقرانان کشورمان در رقابت ها داشتم که پس از بازگشت این اطلاعات را در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار دادم. در این رقابت ها بسیار ضروری دانستم که هر چه سریعتر اردوی تیم ملی کانو کانادایی بانوان تشکیل شود که البته این اردو به زودی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اعزام تیم آبهای آرام در بخش بانوان تاکید کرد: در بخش بانوان تلاش شد که بهترین نفرات به رقابت ها اعزام شوند، فقط خانم هدیه کاظمی که از ورزشکاران بسیار با اهمیت ما می باشد، با توج به نظر مدیر و سرمربی تیم ملی به دلیل مصدومیتی که داشت نتوانست تیم را در رقابت ها همراهی کند. امیدوارم هر چه زودتر وی به شرایط مطلوب خود رسیده تا در رقابت های قهرمانی جهان تیم را یاری نماید.

مهدوی نیا در پایان درباره برگزاری اردوها در زمان مسابقات تشریح کرد: البته در مدتی که قایقرانان در رقابت ها حضور دارند، بقیه ملی پوشان در اردو حاضر هستند. اردوی روئینگ در ارومیه در حال برگزاری است و آبهای آرامی ها نیز در دریاچه آزادی تمرینات خود را ادامه خواهند داد. ملی پوشان اعزامی نیز پس از بازگشت از اردوها به دیگر نفرات ملحق می شوند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.