سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ در صورت تامین انشعاب‏ها در شهریور:

چند هزار واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح می شود

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت:اگر وزارت‏ خانه‏ های دیگر اطمینان ما را مبنی بر تحویل انشعاب ‏های آب و برق جلب کنند، در شهریور ماه امسال می‏ توانیم بیش از چند هزار واحد مسکن مهر را در پردیس افتتاح کنیم.

حسن ولی‌ پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این قول را می‏ دهیم که کار خودمان که ساخت مسکن است، را به موقع انجام دهیم.

وی ادامه داد: در صورت تامین انشعاب‏ ها، اگر در روز مقرر واحدها افتتاح نشد، خبرنگاران را به عنوان شاهد اعزام خواهیم کرد و ساختمان ‏های احداث شده را نشانشان می ‏دهیم.

ولی ‏پور اضافه کرد: تمام تلاش هیئت مدیره شرکت عمران پردیس این است که هر چه بیشتر و زودتر واحدهای مسکونی متقاضیان را با امکانات استاندارد تحویل دهند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: هدف ما خوابگاه شدن پردیس نیست و اولویت اصلی این است که پردیس محل سکونت باشد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای ویژه ‏ای که مجری خاصی نیز برای آن انتخاب کرده‏ ایم، متروی شهر پردیس است و دنبال این هستیم که امسال استارت متروی این شهر زده شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: در کنار این موارد، فعالیتمان در شهر جدید ایوانکی و شهر جدید شریف‏آباد که زیر مجموعه شرکت عمران شهر جدید پردیس است، فعالیت قابل توجهی بوده که ادامه می ‏یابد/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.