سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

24 ساعت مدیریت بحران و رفع خطر از حادثه خیابان منظریه

طی یک عملیات 24 ساعته، عوامل اجرایی شهرداری منطقه 3 تهران توانستند حادثه چرخش یک بالابر ساختمانی در خیابان منظریه را با تدبیر رفع خطر کرده و ایمنی شهروندان را تامین کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ چرخش یک بالابر ساختمانی و خم شدن روی اسکلت ساختمان در حال ساخت حادثه آفرید که از لحظات ابتدایی وقوع بحران واحدهای مختلف اجرایی مانند آتش‌نشانی، فوریت‌های 137، اورژانس و کلانتری و ... با حضور در محل نسبت به تخلیه واحد‌های مجاور پروژه ساختمانی و انتقال ساکنان اقدام نمودند.

مهندس سلیمانی شهردار  منطقه 3 به همراه مدیران و عوامل اجرایی این منطقه نسبت به آغاز عملیات مدیریت بحران و رفع خطرهای حادثه وارد عمل شدند.

مهندس عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران به همراه دکتر گیل آبادی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران نیز با حضور و بازدید از محل حادثه در جریان عملیات رفع خطر قرار گرفتند.

با استقرار دو جرثقیل سنگین و حضور واحدهای آتش‌نشانی و اورژانس با هدایت مهندس سلیمانی شهردار منطقه عملیات برش‌ بالابر ساختمانی آغاز  و با تلاش و دقت و احتیاط‌های لازم کار دنبال شد و با انتقال قطعات این وسیله در ساعت 5 بامداد روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه عملیات رفع بحران و خطر به پایان رسید.

گفتنی است،‌24 ساعت از لحظه وقوع حادثه تا رفع کامل خطر برای همسایگان و ساختمان‌های مجاور و مدیریت بحران طول کشید که هر لحظه آن تجربیات عینی و حقیقی از مجموعه توانمندی‌های واحد‌های شهری در مدیریت بحران را به تصویر کشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.