سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از روز گذشته؛

مراسم معنوی اعتکاف در واحد علوم و تحقیقات آغاز شد

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام البیض با حضور اساتید و دانشجویان در مسجد جدیدالتاسیس امام علی (ع) در واحد علوم و تحقیقات آغاز شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دکتر کرم اله دانش فرد معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: مراسم اعتکاف دانشجویی واحد علوم و تحقیقات با توجه به نبود مسجد در گذشته ، برای اولین بار است که در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود و انشاالله تلاش می شود در سالهای آینده این مراسم با شکوه بیشتری برگزار شود.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات برنامه های فرهنگی و معنوی این مراسم را گسترده عنوان و خاطرنشان کرد : علاوه بر برنامه های عبادی مانند مناجات خوانی ، قرائت ادعیه ، روضه خوانی ، محافل انس با قرآن و ... برنامه ها و سخنرانی ها فرهنگی با موضوعات دعا و معرفت عبادی ، فلسفه و احکام اعتکاف و برپایی کارگروه حلقه های معرفتی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است که مقرر است تا پایان ایام اعتکاف به طور مستمر برگزار شود.

دانش فرد همچنین به بازدید و جلسه پرسش و پاسخ رئیس واحد علوم و تحقیقات با معتکفین اشاره کرد و افزود: دکتر عباس پور رئیس واحد علوم و تحقیقات در نشست صمیمانه با معتکفین از نزدیک با دیدگاه ها و نظرات آنها در خصوص مسائل فرهنگی آشنا شد .


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.