سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء سطح اطلاع رسانی هوشمند در دستور کار کمیته روابط عمومی مسابقات بین المللی قرآن است

ارتقاء سطح اطلاع رسانی هوشمند با رویکردی قرآنی و معنوی در دستور کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات بین المللی قرآن است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن ربیعی ، مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی این مسابقات در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه دعوت از سران سه قوه و مسئولان ارشد نظام را برای حضور در مسابقات بین المللی در دستور کار داریم، اظهارداشت: در چهارمین نشست شورای مدیران کل دفاتر حوزه های وزارتی ، حوزه ریاست سازمان هاو نهادها، نیز از کلیه وزرا و معاونین وزراتخانه ها برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن کریم دعوت شده است.

وی با بیان اینکه  ارتقاء سطح اطلاع رسانی هوشمند با رویکردی قرآنی و معنوی در دستور کار کمیته روابط عمومی مسابقات بین المللی قرآن است ، گفت: جامعه هدف برای مصاحبه با چهره های دینی ، مذهبی و قرآنی و همچنین صاحب نظران تاثیرگذار جامعه انتخاب شده اند .

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری دستگاه ها و نهادهای مرتبط جهت اطلاع رسانی هرچه بهتر و پر رنگ تر مسابقات در دستور کار است ، تصریح کرد: تقویت اطلاع رسانی در حوزه های دیداری و شنیداری و شبکه های بین المللی امسال بطور ویژه در دستور کار این کمیته قرار دارد.

وی با اعلام اینکه کار گروه های تخصصی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی تشکیل شده است و فعالیت های خود را آغاز کرده اند ، افزود : در ستاد خبری این دوره از مسابقات تدوین و مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری تاکنون در قالب 9 بند آماده و در رسانه های کشور بازتاب داده شده است که بنا داریم این مطالبات را از طریق مصاحبه با مسئولان ، نمیاندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه قرآنی پیگیری کنیم.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.