سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

برنامه سازی در شبکه‌های رادیویی یک جهاد است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به تاثیر گزاری و مفید بودن رادیو در عرصه سلامت اشاره کرد و گفت: شبکه‌های رادیویی به ویژه رادیو سلامت در ارتقای دانش و بهبود وضعیت سلامت مردم تاثیرات مثبت و ارزنده‌ای داشته و دارد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، احمد آریایی‌نژاد ـ عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه رسانه ملی دانشگاه است، گفت: کسانی با این دیدگاه فعالیت می‌کنند می‌خواهند سبک زندگی سالم را در تمام عرصه‌های مختلف رواج دهند. از این رو تلاش دارند تا در رسانه ملی و شبکه‌های رادیویی نیز اقداماتی در جهت بالا بردن دانش مردم انجام دهند که به نظر من این کار یک جهاد بزرگ است. 
وی با تأکید بر اینکه باید شعار «پیشگیری مهم‌تر از درمان است، را در جامعه اشاعه بدهیم»، ادامه داد: با معرفی الگو‌ها و با ارائه آموزش‌ها و سرمایه گزاری در پیشگیری که بسیار ارزان‌تر از درمان است، به سالم شدن آحاد جامعه کمک کنیم. 

آریایی‌نژاد در ادامه به فعالیت‌های رسانه ملی اشاره و بیان کرد: رادیو می‌تواند بسیاری از نیاز‌های جامعه را برطرف کند. از این رو برنامه شبکه‌های رادیویی اگر در جهت بالا بردن آگاهی و اطلاع رسانی باشند بدلیل در دسترس همگان بودن، می‌توانند بسیار تاثیرگذار و مفید باشند و باید از این رسانه برای ارتقاء وضعیت سلامت مردم استفاده کرد. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره اثرگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا در ایران خاطرنشان کرد: در جشنواره‌های رادیویی، مدیران باید به اثر بخشی و تاثیرگزاری برنامه‌ها توجه داشته باشند و برنامه‌های پخش شده را با برنامه‌های سال‌های گذشته مقایسه کنند و از انتقادات و پیشنهادات برای بهتر شدن برنامه‌ها بهره ببرند.


انتهای پیام/
برچسب ها: رادیوسلامت ، زنگی ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.