سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندرويد؛

محیطی راحت برای گوشی های هوشمند پدرها و مادرها فراهم کنید + دانلود

از این به بعد دیگر نگران نباشید گوشی های هوشمند اندرویدی برای پدر مادرتان دشوار است چرا که به کمک لانچر «وایزر» شما می توانید با خیال راحت گوشی های اندرویدی به پدر و مادر خود هدیه کنید!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ما گاهی از یاد می بریم که کار با گوشی‌های هوشمند جدید، مخصوصا برای کسانی که تجربه قبلی کار با گوشی‌های هوشمند ندارند، دشوار است و چقدر می‌تواند برای پدر مادر هایمان که کمی پا به سن گذاشتند سخت باشد.


گرچه می‌شود با تنظیماتی محیط اندروید را برای همه دلپذیرتر کرد، اما دریچه در اینجا امتحان کردن لانچر خوبی به نام لانچر وایزر Wiser را به شما توصیه می‌کند.


بعد از نصب این لانچر، همه موارد مورد نیاز یک کاربر به وضوح در جلوی چشمان او قرار می‌گیرد.
شما ۶ آیکون بزرگ برای برقرار تماس تلفنی، دیدن فهرست تماس‌ها، دیدن اپلیکیشن‌ها، پیامک زدن، دیدن عکس‌ها، احضار اپ دوربین خواهید داشت. اعداد شماره‌گیر واضح هستند و تماس‌ها هم همین طور.



برچسب ها: دریچه ، اندروید ، لانچر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۸:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام ببخشید نرم افزاری که برای من دانلود می شود نرم افزار 1mobile است و همش هم پیغام جستجو نمی شود را می آورد.ولی در صورتی که من این نرم افزار راحت تر کردن گوشی هوشند را از این صفحه می خواستم اگر می شود ایمیل راهنمایی را به این آدرس ایمیل بفرستید.
علی
۱۰:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه