سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلت 13.3 اینچی سامسونگ در راه است

سامسونگ در آینده، سه محصول جدید معرفی خواهد کرد. هر سه محصول، تبلت هستند و یکی از آنها، نمایشگری 13.3 اینچی به همراه دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ارتباطات داخلی GsmArena با سامسونگ توانسته است، اطلاعات جدیدی به دستمان برساند. قبلا اطلاعاتی در رابطه با S5 Prime و S5 mini سامسونگ از این طریق منتشر شده بود. این بار، اطلاعات سه تبلت جدید به دست آمده است. شایعاتی مبنی بر حضور سه محصول جدید وجود دارد. دو محصول از مدل های جدید، تبلت هایی همراه با نمایشگر Super AMOLED هستند. هر سه محصول در مدل های 3G و Wi-Fi عرضه می شوند. منظور از 3G می تواند 3G+LTE باشد. هر سه مدل رزولوشن WQXGA (2,560 x 1,600) دارند و در سایز مختلف می باشند.

اولین مورد، T801/T800 "Chagall" سامسونگ است که احتمالا Galaxy Tab S نامیده شود. سایز نمایشگر Super AMOLED 10.x اینچی معرفی شده است، اما طبق اطلاعات قبلی می دانیم که سایز آن 10.5 اینچ است. مدل بعدی T701/T700 یا Klimt است که نمایشگر Super AMOLED آن 8.x اینچ است. باز هم، طبق گزارشات قبلی سایز نمایشگر آن 8.4 اینچ است. دو مدل مذکور، چیپ Exynos 5 به همراه دارند. سرعت آنها به ترتیب 1.9 و 1.3 گیگاهرتز است. پردازشگر گرافیکی هشت هسته ای Mali-T628 و رم بالای آن اجازه انجام چند کار را به طور هم زمان می دهد.

دوربین های 8 در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو و حسگر اثر انگشتی از دیگر ویژگی های تبلت های مذکور است.

اما تبلت T911/T910 "Warhol" که نمایشگری 13.3 اینچی به همراه دارد. نشان T در ابتدای مدل خبر از Tablet بودن محصول می دهد. خبرهای کمی از این مدل داریم، اما می دانیم که اندروید کیت کت خواهد داشت. بر خلاف مدل های دیگر، این تبلت نمایشگر LCD خواهد داشت اما رزولوشن آن، همان (2,560 x 1,600) خواهد بود. 

گزارش از پیمان مولاویردی

برچسب ها: سامسونگ ، تبلت ، super amoled
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.