سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/فرماندار میرجاوه:

بخش خصوصی سکاندار اقتصاد در میرجاوه شود

فرماندار میرجاوه گفت: همه علاقمندان به سرمایه گذاری در میرجاوه میتوانند از ظرفیتهای تولید و تجارت در این شهرستان بدون محدودیت بهره گیرند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، غلامرضا گنجی افزود :ظرفیتهای شهرستان مرزی میرجاوه شامل گمرک و پایانه و بازارچه موقت است و نیز معادن زیادی از قبیل معدن، گرانیت و منگنز و طلا دارد.

وی تصریح کرد : دولت باید زیربناها و بسترها را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده سازد، زیرا کار اصلی توسعه شهرستان بر عهده سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی به محدودیت منابع دولتی برای اجرای طرح‌های بزرگ در استان‎ها اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی هیچ گونه محدودیتی در زمینه سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌ها ندارد.

فرماندار میرجاوه گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند سرمایه‌گذاری‌های جدید بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم به نقطه‌ای مطلوب در ایجاد زیرساخت‌ها دست یابیم.

وی گفت: دولت تدبیر و امید امروز این امید را در جامعه ایجاد کرده که مشکلات معیشتی مردم برطرف شود و دستگاه‌های اجرایی باید به دور از مسائل شخصی برای حل مشکلات و به ویژه جذب بیشتر سرمایه گذاران به سمت منطقه گام بردارند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.