سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش همای رحمت در شهرستان ملارد برگزار شد

همایش همای رحمت به همت کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملارد در جهت حمایت و تجلیل از کودکان ایتام در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه‌ی شهرستان ملارد در همایش همای رحمت که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در این منطقه برگزار شد ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین (ع) و تشریح فضایل و کرامات امام ولایت اظهارداشت: حضرت علی (ع) در پاک‌ترین وامن ترین محل که خانه‌ی خدا است متولد شد ودر بهترین مکان که محراب مسجد است و دربهترین حالت که عبادت است به شهادت رسید که این امر گویای بزرگی ومنزلت عظیم‌الشان ایشان است.

وی در ادامه افزود: حضرت امیر(ع) در حمایت از ایتام یک الگو واسوه به شمار می‌رود و طبق روایات موجود افرادی که به حمایت از ایتام ورود پیدا می‌کنند برگزیدگانی هستند که از سوی خداوند تبارک وتعالی مامور این عمل خیر شده اند.

امام جمعه‌ی شهرستان ملارد در ادامه عنوان کرد: حمایت از ایتام اجری عظیم دارد وتنها کم حال ما در آخرت و در حسابرسی اعمال همین اعمال نیک این چنینی است که دردنیا توشه‌ی آخرت ما می‌شود.

در ادامه این مراسم مهدی راجی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملارد با ارائه‌ی گزارشی از عملکرد مجموعه‌ی تحت مدیریتی خویش اظهارداشت: در مجموع پنج شهرستان غرب استان تهران 2 هزارو 300 ایتام تحت پوشش هزارو 200 خانواده حامی هستن و در مجموع 17 هزار نفر در پشتیبانی از این عزیزان فعال هستند.

وی در ادامه افزود: ماهیانه 500 میلیون تومان درآمد حاصل از این پشتیبانی‌های خانواده ها محسوب می‌شود که در مباحث خرید خانه، ازدواج و پس انداز به عنوان پشتوانه آینده ایتام هزینه می‌شود.

و در جهت اشتغال‌زایی این گروه " ایتام" با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه در حوزه‌های آموزش فنی وحرفه‌ای به کارآموزی درحرفه‌های متعدد می‌پردازند.

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس و جوایز از تعدادی از ایتام نخبه و حامیان آنان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.