سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

اردبیل به امداد هوایی مجهز شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل با اشاره به حادثه‌خیز بودن در بخش‌های مختلف نیاز به راه‌اندازی امداد هوایی دارد و فعالیت‌ها در این زمینه آغاز شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، علی آذرنژاد در مراسم تجلیل از نیروهای پرتلاش جمعیت هلال احمر در نیر اظهار داشت: برای ارائه خدمات مورد نیاز در مواقع اضطراری جمعیت هلال احمر استان به بالگرد نیاز دارد.

وی افزود: استان اردبیل و همسایگان آن مناطقی حادثه‌‌خیز هستند و ضروری است که هلال احمر آن به نیروهای امدادی آموزش دیده و تجهیزات امدادی نوین مجهز باشند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از پیشگامی امدادگران این استان در رویارویی با حوادث طبیعی خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر اردبیل در جریان زلزله اهر و هریس از جمله نفراتی بودند که در اولین فرصت در منطقه حضور یافته و بلافاصله اقدام به اسکان اضطراری و امداد و نجات آسیب‌دیدگان کردند.

آذرنژاد افزود: حوادث طبیعی هیچ وقت خبر نمی‌کند با این حال جمعیت هلال احمر استان با آمادگی کامل و توسعه آموزش‌های همگانی برای ارتقای امداد‌رسانی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، امداد ، هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.