سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای 20 طرح شهرداری کاشان در سال اقتصاد و فرهنگ

شهردار کاشان، از اجراي 20 طرح پیش بینی شده اداره زيبا سازي و تاسيسات شهری این شهرداري در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، از کاشان سيد محمد ناظم رضوي در گفتگو با خبرنگاران گفت: اجراي طرح پيرايش شهري(ديوار نويسي، شعار و تبليغات سطح شهر)، پاکسازي ديوارها از برچسب هاي تبليغاتي غير مجاز، طراحي و اجراي نقاشي ديواري برروي برخي از ديوارهاي مناسب در سطح شهر تعدادی از اين طرح های پیش بینی شده است.
وی، رنگ آميزي جداول و تيرهاي تلسکوپي و مبلمان شهري و پارکي در سطح شهر، طراحي و اجراي تندیس در ميادين و معابر سطح شهر، نورپردازي اماکن و معابر شهري و حذف زوائد فيزيکي شهري را از ديگر برنامه هاي اجرایی اداره زيبا سازي و تاسيسات شهری شهرداري کاشان برشمرد.
به گفته وی، تدوين سند راهبردي زيباسازي شهري، نظارت بر نماهاي ساختمانهاي جديد الاحداث در سطح شهر بخش ديگري از فعاليت هاي اجرايي آتي اداره زيباسازي و تاسيسات شهري شهرداري کاشان است.
شهردار کاشان در ادامه ساماندهي و تجهيز پارکها، بهسازي و ساماندهي تابلوهاي شناسايي معابر اصلي و فرعي، تهيه طرح جامع تبليغات محيطي شهرکاشان، بهسازي جداره هاي شهري واقع در محدوده بافت تاريخي شهر کاشان و بهسازي و ساماندهي سازه هاي تبليغاتي در سطح شهر را از ديگر بخش هاي مهم برنامه هاي اين اداره زيبا سازي در سال جاري عنوان کرد.
ناظم رضوي اظهارداشت: توسعه و اصلاح شبکه آبرساني به فضاي سبز شهري، تهيه طرح جامع تأسيسات شهري و بهره گيري از سامانه هاي هوشمند تأسيسات بخشي دیگر از برنامه هاي اين اداره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال اقتصاد و فرهنگ است.
وی در پايان تأمين روشنايي مطلوب و همچنين اجراي طرح هاي نورپردازي در پارکها و بلوار هاي سطح شهر، بهره گيري از سيستم هاي نوين آبياري تحت فشار (قطره ايباراني) و ساخت مخازن ذخيره آب با هدف مديريت بهينه مصرف آب در آبياري فضاي سبز شهري را ديگر برنامه هاي شهرداری کاشان به منظور عملیاتی کردن فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برشمرد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.