سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

روستاهای کرمانشاه آماده استقبال از گردشگران تابستانی

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از مهیا کردن روستاهای هدف گردشگری استان برای استقبال از گردشگران تابستانی و توریست هایروستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اصغر رشنو گفت : استان کرمانشاه دارای 14 روستای هدف گردشگری است که در شهرستان های خوش آب و هوای این استان قرار دارند و دارای معماری خاص و تاثیر گذار از محیط می باشند و اغلب آنها بسیار زیبا، جذاب و منحصر به فرد هستند.

رشنو افزود : 30 روستای دیگر که قابلیت هدف گردشگری دارند شناسایی شده اند و دارای مصوبه کارگروه گردشگری استان نیز می باشند و مقدمات پیشنهاد آنها به سازمان مرکزی جهت ارائه در جلسه هیت دولت فراهم می باشد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه،ادامه داد: در شرایط کنونی که خود را برای استقبال از گردشگران تابستانی آماده می کنیم، در تلاشیم که امکانات گردشگری روستاهای هدف گردشگری استان را بهبود ببخشیم، به گونه ای که بتوانند میزبانان شایسته ای برای گردشگران و علاقمندان به گردشگری روستایی خصو صاً در ایام تابستان باشند.

وی افزود: ایجاد زیر ساخت ها، کمپینگ ها، اردوگاه‌ها و اقامتگاه‌های روستایی با اولویت تعاونی های روستایی از مهمترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه می باشد.

رشنو ادامه داد: افرادی که قصد دارند در این بخش سرمایه گذاری کنند با اعطای تسهیلات سرمایه گذاری مورد حمایت قرار می گیرند.

وی گفت: روستاهای ورمقان، چرمله، فش، هجیج، شمشیر، خانقاه، پیران، هرسم، سرخه دیزه، کندوله، شالان، نجوبران، گلین و حریر 14 روستای هدف گردشگری استان کرمانشاه هستند.

برچسب ها: کرمانشاه ، روستا ، استقبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.