سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

کشاورزان ارزوییه ، نگران حمل و تحویل محصول گندم برداشت شده ی خود نباشند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوییه گفت: از این پس ، کشاورزان ارزوییه در بحث برداشت ، حمل و تحویل محصول گندم ، مشکلی ندارند.

مجید حبیبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، به سفر دیروز عباس ملایی ، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به شهرستان ارزوییه اشاره کرد و افزود: جلسه ای درباره مسایل و مشکلات تحویل گندم کشاورزان ارزوییه و مراکز خرید گندم برگزار و مقرر شد: علاوه بر سیلوی موجود ، 2 نقطه دیگر به عنوان مراکز خرید ، گندم کشاورزان را خریداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه حمل و نقل گندم از محل مزارع تا مراکز خرید نیز با مشارکت باربری بحث و قرار شد هزینه حمل ونقل بر عهده ی خود کشاورز باشد.

حبیبی تصریح کرد: به وسیله اداره غله هم ، با شرکت های حمل و نقل ، از محل مراکز خرید تا سیلوهای گندم استان ، قرارداد بسته شد تا گندم مازاد را به سیلوهای استان ، کارخانه آرد سیرجان و رفسنجان حمل کنند.

وی یادآور شد: همچنین به صورت نمادین تحویل گندم به 2 مرکز خرید جدید از دیروز در این شهرستان آغاز شد.

حبیبی قیمت تضمینی گندم ، رقم معمولی را به ازای هر کیلو هزار و پنجاه تومان و رقم دُرُم را به ازای هر کیلو هزار و هشتاد تومان اعلام کرد و افزود : وجه خریداری شده گندم ، ظرف مدت 48 ساعت از طریق بانک عامل به کشاورزان پرداخت می شود.

وی از کشاورزان خواست: گندم برداشت شده را به مراکز خرید در این شهرستان تحویل دهند.

 

برچسب ها: کشاورزان ، گندم ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.