سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصادره خانه بخاطر بدهی 6 دلاری!

یک زن آمریکایی به خاطر بدهی شش و نیم دلاری به دولت به خاطر عدم پرداخت مالیات، خانه اش را از دست داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از صدای روسیه؛ یک زن آمریکایی به خاطر بدهی شش و نیم دلاری به دولت به خاطر عدم پرداخت مالیات، خانه اش را از دست داد. این زن که ساکن ایالت پنسیلوانیا است روزی 6 دلار و 30 سنت به دولت بدهکار بوده است و دادگاه نیز در حکمش، این مبلغ را برای مصادره خانه او کافی دانست.

پرتال اطلاعاتی املاک در خارج از مرزهای روسیه "Prian.ru " در رابطه با این مطلب می نویسد:
"خانم "آیلین باتیستی" در سال 2008 میلادی، حدود 6 روز در پرداخت مالیات خانه اش دیر کرده بود. به همین دلیل درصد ناچیزی به این مبلغ اضافه شد. این مبلغ نهایتا در سال 2009 میلادی، رقمی معادل 255 دلار و 84 سنت شد."
 به خاطر همین بدهی ناچیز، خانه ی این زن بیچاره در سال 2011 به قیمت 116000 دلار فروخته شد. این در حالی است که قیمت واقعی ملک او در آن زمان 280000 دلار بوده است.
خانم آیلین که بی خانمان شده بود در دادخواستی، خوستار توقف فروش ملکش شد ولی متاسفانه در دادگاه با این درخواست موافقتی نشد.
وکیل مدافع خانم آیلین "اد سانتیلیان" در دفاع از موکلش اعلام کرد که خانم آیلین هیچگاه نامه و یا اخطاریه ای مبنی بر بدهی اش به دولت دریافت نکرده بوده است. این وکلیل ادامه افزود:
"در طول 23 سابقه ی وکالت، هیچ وقت مشاهده نکردم و حتی نشنیده ام که به خاطر چنین مبلغ ناچیزی، خانه ی کسی فروخته شده و با این عنوان کسی از خانه و کاشانه اش محروم شود."

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.