سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار تشریح کرد:

پیام‌های بیانات رهبر معظم انقلاب برای غرب

کارشناس المنار تأکید کرد سخنان رهبر معظم انقلاب پیامهای زیادی برای غرب داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار، سخنان رهبر معظم انقلاب برای داخل، نقشه راه و برای خارج دارای پیامهای بسیار است. 

"مصیب نعیمی" تحلیل‌گر سیاسی در گفتگو با شبکه المنار گفت: بیانات رهبری برای داخل یک نقشه راه است.

وی افزود: این بیانات برای خارجی‌هایی که انتظار دارند ایران در مذاکرات از غرب حرف‌شنوی داشته باشد دارای پیام های زیادی است. 

به گفته تحلیل‌گر سیاسی، پیام ایشان کاملا واضح بود که خودکفایی را راه خروج از تحریم ها اعلام کردند. علاوه بر این ایشان بیان کردند که در مذاکرات هسته ای هیچ موضوع دیگری بررسی نمی‌شود بدین معنا که ایران خواستار اعتراف جامعه جهانی به حق قانونی خود بر اساس NPT است و اجازه نمی‌دهد غرب از مذاکرات سوء‌استفاده کند.

براساس این گزارش، سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، در دیدار از ستاد فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقع دشمنان را در مورد محدود شدن برنامه موشکی ایران احمقانه خواندند.

ایشان در این دیدار از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضا هم بازدید کردند. نمایشگاهی که در آن طراحی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین، سامانه های موشکی ضد ناو، سامانه موشکهای بالستیک و ضد زره و سامانه های دفاع هوایی و انواع رادار به نمایش گذاشته شده بود.

در این نمایشگاه همچنین نسخه تولید داخل هواپیمای بدون سرنشین آمریکا که سه سال قبل در شرق ایران به دست این کشور افتاد، به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.