سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 کشته و زخمی در درگیری‌های شهر کراسنوارميسک در شرق اوکراين

در درگیری های بین تظاهرکنندگان و نیروهای دولتی در شهر کراسنوارمیسک ، در شرق اوکراین یک تن کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از رویترز، رسانه های اوکراین اعلام کردند در درگیری های روز یکشنبه بین تظاهرکنندگان و نیروهای دولتی در شهر کراسنوارمیسک ، در شرق اوکراین یک تن کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

این در حالی است که جدایی طلبان هوادار روسیه در مناطق شرقی اوکراین روز یکشنبه همه پرسی در مورد استقلال این مناطق را برگزار کردند.

خبرگزاری اینترفاکس اوکراین به نقل از شاهدان اعلام کرد هنگامی که مردم تلاش می کردند از ورود نیروهای "گردان دنیپر " وابسته به گارد ملی به داخل ساختمان دولت محلی جلوگیری کنند ، نیروهای نظامی به سوی آنها آتش گشودند.

 "بوریس فیلاتوف"، معاون فرماندار منطقه دنیپروپِتروفسک ، در صفحه شخصی خود در فیس بوک اعلام کرد:«گردان دنیپر در شهر کراسنوارمیسک وجود ندارد ، حالا خودتان می توانید نتیجه گیری کنید.»

تصاویر ویدئویی گرفته شده از این درگیری ها تظاهرکنندگانی را نشان می دهد که در حال متفرق شدن هستند ؛ همچنین صداهای تیراندازی به گوش می رسد که محل شلیک آن قابل تشخیص نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.