سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن بابک: جو اردوی فرنگی کاران بزرگسال ایده آل است/شایسته قهرمانی در مسابقات جام جهانی هستیم

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:با وجود شرایطی که هفته گذشته در اردوی تیم ملی رخ داد اما همه اکنون همه بچه ها به لحاظ روحی و روانی وضعیت ایده آلی دارند.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:خوشبختانه هم اکنون همه سرمایه های کشتی فرنگی در رده سنی بزرگسالان را در اختیار داریم و بچه با تمام انرژی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

وی درباره وضعیت روحی و روانی فرنگی کاران اظهار داشت:به لطف خدا و تلاش کادر فنی هم اکنون شادابی خوبی در میان فرنگی کاران وجود دارد و به لحاظ روحی شکل خاص وجود ندارد و با جو مثبتی که در اردو وجود دارد برای حضور در مسابقات جام جهانی تهران مشکلی نداریم.

بابک درباره اعلام ترکیب اصلی تیم ملی نیز گفت:در هرصورت نفرات نخست هر وزن که تقریبا مشخص هستند اما در مورد سایر فرنگی کاران باید عرض کنم به جمع بندی نهایی رسیده ایم و ترکیب اصلی به صورت رسمی امروز اعلام خواهد شد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان در خاتمه درخصوص این سوال که آیا تیم ایران قهرمان این دوره از مسابقات جام جهانی خواهد شد گفت:خوب پیش بینی که چندان منطقی نیست اما با توجه به شرایط تیمی و جایگاهی که کشتی فرنگی ایران در دنیا دارد شایسته قهرمانی هستیم و به طور حتم برای رسیدن به این مهم تمامی بچه ها هم قسم شدند تا برای شاد کردن دل علاقه مندان به ورزش اول کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در نهایت از مردم شریف ایران تقاضا دارم با دعای خیر خود ما را در این راه تنها نگذارند.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 25و 26 اردیبهشت ماه با حضور ده تیم برتر دنیا در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.