سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتیجه اولیه‌ی "آزمون کارشناسی ارشد" اعلام شد

نتیجه اولیه‌ی آزمون کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته ساعت 22 بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

دکتر حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش درگفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: اسامی نتیجه اولیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 93 هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شد که از تعداد 86 هزار و 357 داوطلب حاضر در جلسه، 363 هزار و 492 نفر مجاز به انتخاب رشته‌ شده‌اند و 36 هزار و 750 نفر در دو کد رشته مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی گفت: دفترچه‌ راهنمایی انتخاب رشته از ساعت 22 امشب بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و پذیرفته شدگان می‌توانند از 24 تا 28 اردیبهشت نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
کارشناسی ارشد
۱۱:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا من شماره داوطلبی و شماره پرونده ندارم. چجوری نتیجه آزمونمو بفهمم؟؟؟ سایت سازمان و شماره تلفن هاشون هم پاسخگو نیس. یک کاری بکنین خواهشا. سازمان سنجش اول باید خودشو بسنجه با این روش اعلام کارنامش. هیچ تفاوتی بین روش اول و سوم نیس!!!!
پیمان
۰۷:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من در گرایش مدیریت پروژه زیر مجموعه اجرایی شرکت کردم که یک گرایش جدید تو این رشته بود، حالا که جوابا رو نگاه می کنم تو این گرایش نوشته عدم وجود ظرفیت پدیرش، و به من هیچ گونه رتبه‌ای نمیده، با حضور در سازمان سنجش این سازمان به من گفتش که ایراد از وزارت علومه که هیچ گونه ظرفیتی به این گرایش اختصاص نداده اکا با صحبت با یکی از اساتید گروه صنایع دانشگاه تهران وی بخ من گفت که اشتباه از سازمان سنجش بوده و وزارت علوم به این این سازمان ظرفیتها را اعلام کرده ولی سازمان سنجش‌به اشتباه این ظرفیت را در گروه مهندسی صنایع اعمال کرده و در طی صحبت من به این سازمان این سازمان فقط منو دوونده و حاضر نیست اشتباه خودشو بپذیره
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا ظرفیت بسیاری از رشته ها صفر شده ( به عنوان نمونه عینی ظرفیت کارشناسی ارشد رشته طراحی پارچه و لباس کدرشته ۱۳۵۹ که سال گذشته در دانشگاههای ذیل پدیرش داشته کلا حذف شده است چرا !
پس چرا آزمون برگزار کردید ... که توی کارنامه بنویسید عدم ظرفیت پذیرش ؟

( ظرفیت پارسال ) :
۱۳۵۹ طراحي پارچه و لباس (با ضرايب گرايش ۳
روزانه ۵۱۴۲۵ دانشگاه الزهرا(س) ۵ - زن -
روزانه ۵۱۳۳۴ دانشگاه هنر تهران ۱۱ - زن مرد
نوبت دوم ۵۱۴۲۶ دانشگاه الزهرا(س) ۳ - زن -
نوبت دوم ۵۱۳۳۵ دانشگاه هنر تهران ۶ - زن مرد
غيرانتفاعي ۵۱۳۳۶ دانشگاه علم و فرهنگ تهران (غيرانتفاعي) ۱۵ - زن مرد شرايط درانتهاي دفترچه
غيرانتفاعي ۵۱۳۳۷ موسسه غيرانتفاعي جهاددانشگاهي يزد-اردكان ۱۵ - زن مرد
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا ظرفيتها اينقدر کم شده ؟ وحشتناکه !!! يعنی امسال چه اتفاقی افتاده لطفا پيگيری فرماييد چطور بايد شکايت کنيم ... مرسی
saeidi
۰۹:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
باعرض سلام وخداقوتی به شما عزیزان برای کسب نتیجه آزمون کارشناسی ارشد از روش دوم استفاده می کنم ولی با توجه به ثبت تمامی مشخصات پس از زدن دکمه جستجو پیغام نام خانوادگی را وارد کنید.داده می شود.چه کار کنم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
فكر كنم منظور ٣٦٤٩٢ است
علیرضا
۰۸:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام بنده از دیشب تا کنون هرچه تلاش میکنم وارد سایت نمیشه سمت راست بالای صفحه مینویسه نام خانوادگی را وارد کنید در صورتی که همه مشخصات را منویسم
وحید
۲۳:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
آخه چطوری از بین 86 هزار داوطلب 363 هزار داوطلب مجاز شده اند ؟
شما هم؟!
میلاد
۲۲:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
از تعداد 86 هزار و 357 داوطلب حاضر در جلسه، 363 هزار و 492 نفر مجاز به انتخاب رشته‌ شده‌اند!!!!!!!!!!!!!!!!
علی بیدقی
۲۰:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد تفاوت روش اول و روش سوم رو متوجه نمیشم...یعنی من در روش سوم امکان داره نام و نام خانوادگیم رو فراموش کرده باشم...آقا من شماره پرونده و شماره داوطلبی ندارم چطوری میتونم از نتیجم باخبر شم؟....یعنی شما اول از خودتون یه کنکور بگیرید....