سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 18 خبرداد

بیش از 17 طرح فرهنگی و اجتماعی در جنوب غرب پایتخت اجرا می‌شود

عشرت شایق،‌معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از اجرای بیش از 17 طرح فرهنگی و اجتماعی در این منطقه خبرداد.

عشرت شایق،  معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای بیش از 17 طرح فرهنگی و اجتماعی در محلات 16گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح با برگزاری بیش از 17 طرح فرهنگی و اجتماعی در محلات 16گانه منطقه 18 از ماه رمضان آغاز و تا پایان سال 93 در دست اجرا است. 

شایق اظهار داشت: در این طرح بیش از 17 طرح فرهنگی و اجتماعی با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 شورایاری‌های منطقه 18، اداره فرهنگی، اداره اجتماعی، اداره شهروندی، اداره سلامت، اداره امور بانوان، شهرداری نواحی 7‌گانه، در سراهای محلات 16گانه این منطقه مشارکت و همکاری دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای بیش از 17 طرح فرهنگی و اجتماعی در محلات 16گانه منطقه 18، اجرای 30 شب برنامه زنده تلویزیونی با عنوان فصل نیایش در ماه مبارک رمضان، نشست هم‌اندیشی فرماندهان دوران دفاع مقدس با مشارکت بسیج سازمان صداوسیما، قرائت قرآن کریم از اقدامات اجرایی این طرح است. 

شایق خاطر نشان کرد: غبارروبی بقعه مبارکه حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان شهرداری منطقه 18 در ماه رمضان، راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی به طور پایلوت در شهر تهران، ارائه تولیدها و دستاوردهای خانگی بانوان در بوستان نرگس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/  
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.