سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی در نشست خبری:

بهانه استانداری برای عدم صدور مجوز به تجمع مقابل مجلس، کمبود وقت بود

نماینده بسیج دانشجویی در نشستی پیرامون لغو برگزاری مراسم تجمع دانشجویی مقابل مجلس گفت: استانداری کمبود وقت را برای عدم بررسی درخواست تجمع نخبگان مقابل مجلس بهانه کرد و به این تجمع مجوز نداد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "امیرحسین کریمی" نماینده بسیج دانشجویی در نشست خبری نقض تجمع دانشجویان مدافع عزت و منافع ملی مقابل مجلس، با بیان اینکه عدم صدور مجوز برای برگزاری تجمع مقابل مجلس تفاوتی در مواضع جنبش دانشجویی ایجاد نمی‌کند، گفت: یکی از پیام‌های این تجمع بحث نگرانی و دغدغه دانشجویان و دانشگاهیان در قبال مذاکرات هسته‌ای بود که عدم صدور مجوز به این تجمع جای تاسف و نگرانی دارد.
 
وی اضافه کرد: نگرانی در قبال مسائل اصلی کشور و مواردی که به آینده کشور مربوط باشد جزء ذات جنبش دانشجویی است و نمی‌توانیم از جنبش دانشجویی بخواهیم که این رسالت را انجام ندهد.
 
نماینده بسیج دانشجویی تصریح کرد: دولت نمی‌تواند با برخوردها احساس نگرانی ما را سرکوب کند و جلوی اظهار نظر جنبش دانشجویی را در رابطه با مسائل این‌چنینی بگیرد.
 
کریمی اظهار داشت: اگر چه امکان برگزاری این تجمع لغو شده است ولی ما به شیوه‌های دیگر پیام خود را به مردم می‌رسانیم.
 
وی اضافه کرد: اگر دولت بنا دارد مقابل چنین تجمعاتی که بنای نقد دارند را بگیرد خیلی بهتر است که موضع خود را اعلام کند.
 
نماینده بسیج دانشجویی تاکید کرد: استانداری تهران با بهانه اینکه فرصت کافی را برای بررسی این تجمع نداشته است به ما مجوز نداد که البته ما مطمئن هستیم این موضوع بهانه‌ای بیش نیست و خبرهایی داریم که با این گونه مراسم‌ در گذشته نیز مخالفت شده است و این خط و مشی است که دولت پیش گرفته است.
 
کریمی با بیان اینکه روحانی باید بداند که به عمل کار بر آید و به سخن‌دانی نیست، افزود: وقتی روحانی می‌گوید جامعه دانشگاهی باید اظهار نظر کند پس چرا در رفتارش چیز دیگری را می‌بینیم و با این کار مخالفت می‌کند.
 
وی در ادامه با انتقاد به روزنامه شرق گفت: این روزنامه نوشته است که تجمع مقابل مجلس را بسیج دانشجویی برگزار می‌کند در صورتی که این تجمع توسط جامعه اسلامی دانشجویان،‌ دفتر تحکیم وحدت، کمیته حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای و بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.
 
نماینده بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: اگر وزارت کشور و استانداری این پیام را به ما برساند که با ما برای برگزاری تجمع همکاری می‌کند آمادگی داریم تا زمان برگزاری آن را تغییر دهیم ولی به نظر من دولت با اصل موضوع مخالف است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.