سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ایران هیچگاه از حقوق مسلم خود دست بر نخواهد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها بدانند که موضع گرفتن در راستای ایران هراسی باعث نمی‌شود جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات از حق خود عقب‌نشینی و از منافع مردم ایران چشم پوشی کند.

منصور حقیقت‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گفتگوی وزیر امور خارجه فرانسه با روزنامه واشنگتن پست مبنی بر اینکه غنی سازی جمهوری اسلامی یک حق پذیرفته شده نیست، گفت: ما در هر دور از مذاکرات شاهد بودیم که یکی از سران کشورهای غربی مواضعی اتخاذ می‌کردند تا بتوانند در مذاکرات از ایران امتیاز بگیرند و معمولا پروژه ایران هراسی را مطرح می‌کردند.
 
وی با بیان این مطلب که این سناریو را در مذاکرات هر یک از اعضا 1+5 به نوبت بازی کرده‌اند، ادامه داد: غربی‌ها بدانند که این‌گونه موضع گرفتن باعث نمی‌شود تا جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات از حق خود عقب‌نشینی و از منافع مردم ایران چشم پوشی کند.
 
حقیقت‌پور تاکید کرد: ایران هیچگاه دست از حقوق مسلم خود بر نخواهد داشت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا پروژه ایران هراسی که کشورهای غربی ماننده آمریکا، فرانسه، رژیم صهیونیستی و ... به دنبال آن هستند دیگر جوابگو نیست و ایران نیز حاطر به عقب نشینی از حقوق هسته‌ای خود نخواهد بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، هسته ای ، ملت ، نظام ، غرب ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا میرکیانی
۱۶:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
حقوق قانونی ملت ایران خط قرمزی است که نباید از آن کوتاه آمد