سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سازمان بسیج مستضعفان؛

برخی جریان‌ها به افکار ضد امام میدان می‌دهند/ اجتماع 14 خرداد باید به وحدت کلمه تبدیل شود

سردار سرتیپ نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان (فرمانده سپاه در امور بسیج) در همایش گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: برخی جریان‌ها به افکار ضد امام میدان می‌دهند و می‌گویند که متن وصیتنامه امام مربوط به گذشته است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ نقدی در همایش گرامی‌داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: چون برخی جریان‌ها به گسترش افکار امام راحل میدان می‌دهند، کسی نمی‌تواند بگوید که متن وصیتنامه امام مربوط به دیروز است، زیرا در متن وصیت‌نامه امام آمده است که «آنچه می‌گویم مربوط به دوران و نسل هاست».

وی ادامه داد: وصیت‌نامه امام برای اکنون و آینده است و کسی نمی‌تواند متن وصیت‌نامه امام را با شرایط کنونی تطبیق دهد زیرا برای آینده نوشته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره مواضع امام راحل گفت: اکنون می‌بینیم که مواضع ایران برای اکنون و آینده است و این دلیلی است که وصییت‌نامه امام راحل را بالای دست بگیریم و مواضع امام را تبلیغ کنیم و دنبال این نباشیم که مراسم سالگرد امام بزرگوار را مانند عزاداری‌های سنتی و به رسم خانوادگی و رودربایستی تمام کنیم.

 وی در ادامه گفت: مراسم ارتحال امام(ره) بازپرداخت اهداف و افکار امام است و برگزاری مراسم ارتحال امام آزمایشگاه دستگاه‌های فرهنگی ماست، زیرا دستگاه‌های فرهنگی ما این آزمون را پس می‌دهند که آیا به اهداف امام راحل وفادار هستند و یا اینکه تنها به آوردن دسته گلی بر مزار امام بسنده می‌کنند.

نقدی با بین اینکه کوتاهی و سستی در تبلیغ و اجرای آرمان‌های امام خیانت به شهدا، جانبازان و ملت بزرگ ایران است.،‌اظهار داشت:  اولین و بالاترین آرمان امام پس از اصل اسلام وحدت‌کلمه است لذا اجتماع 14 خرداد باید به وحدت کلمه تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان درباره هویت اصلی اسلام گفت: اسلام بدون مبارزه با استکبار یک اسلام من‌درآوردی و بی‌هویت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرتیپ ، نقدی ، فرمانده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.