سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی احداث شهرک صنعتی شهریار در آیندده‌ای نزدیک

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار گفت: به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک کلنگ احداث شهرک صنعتی شهریار زده خواهد شد.

کریم تبارکی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به توجه ویژه مجموعه مدیریتی شهریار در جهت پیگیری مشکلات روند تولید و حمایت از بخش مورد اشاره اظهار داشت: یکی از کاستی‌های قابل توجه این شهرستان عدم وجود شهرک‌های صنعتی در این منطقه است که نقش موثری در رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال ایفا می‌کند و بدین منظور تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای در خصوص رفع و پر نمودن این خلأ اتخاذ شده است.

وی در ادامه افزود: احداث شهرک صنعتی شهریار از مصوبات دولت گذشته محسوب می‌شود که بنا به دلایلی آنطور که باید با رشد و پیشرفت روبه‌رو نبوده اما اقدامات جدی در این بخش در دستورکار قرار گرفته و 80 تا 90درصد از پایه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ‌زنی احداث شهرک صنعتی شهریار خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار از کثرت جمعیتی انبوهی برخوردار است(700هزار نفر جمعیت) که یک روی این جمعیت تهدید و روی دیگر آن فرصت است و می‌توان با برنامه‌ریزی مدون و اصولی از این ظرفیت بالقوه و استعدادهای متکثر و متنوع در جهت حصول توسعه پایدار به نحوه هرچه مطلوب‌تری بهره‌گیری نمود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: احداث ، شهرک ، صنعتی ، شهریار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.