سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: به مردم وعده وعید واهی ندهیم/علم و منطق باید به فوتبال ما ورود کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بطور قطع فوتبال امروز ما مبتنی بر علم و منطق است و هرگاه این دو مقوله ورود پیدا کند فوتبال مسیر موفقی را در پیش خواهد گرفت.

افشین پیروانی درخصوص همایش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: البته نحوه اطلاع‌رسانی کار درستی نبود اگر چنین همایشی برگزار می‌شود مدرسان خوب خارجی و بین المللی بیاورند تا هر سال بهتر از سال گذشته شود که متاسفانه به این شکل نیست و من فکر می‌کنم چیزی عاید فوتبال ما نمی‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی افزود: بطور قطع کار ما در جام جهانی سخت است ما باید آبروداری کنیم و وعده وعید واهی به مردم ندهیم که با آرژانتین مساوی کرده، از بوسنی می‌بریم و یا با نیجریه مساوی می‌کنیم.این وعده وعید‌ها خیالبافی بیش نیست.



پیروانی ادامه داد: ما باید فوتبال احساسی را کنار بگذاریم و فوتبال ایرانی را جایگزین کنیم و امیدوارم که فوتبال ما موفق باشد و تیم ملی ما در جهان آبروداری کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد لیگ قهرمانان اروپا هم تصریح کرد: فراموش نکنید فوتبال امروز برمبنای علم و منطق است و علم و منطق باید به فوتبال ما ورود کند. با خوب حمله کردن می‌توان یک بازی را با برد پشت سر گذاشت ولی با دفاع کردن درست می‌توان تا قهرمانی هم پیش رفت، فوتبال امروز به روز شده است.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: امیدوارم فوتبال ما با ورود علم و منطق بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال ، وعده ، احساسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.