سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معطلی ميليون‌ها بيمار انگليسی برای معاينه پزشکی

میلیون‌ها بیمار در انگلیس بیش از یک هفته برای معاینه توسط پزشکان عمومی معطل می مانند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،به نوشته شماره امروز روزنامه دیلی تلگراف در اینترنت: ارقام منتشر شده در گزارش تحلیلی کالج سلطنتی پزشکان عمومی در انگلیس نشان می دهد،‌ سال گذشته بیماران در تقریبا 50 میلیون مورد بیش از یک هفته برای معاینه توسط یک پزشک یا پرستار معطل ماندند.

طبق این گزارش، این رقم در سال 2011حدود 40 میلیون مورد بود که نشان دهنده افزایش سالانه هفده درصدی است. اگر این روند ادامه یابد،  در سال آینده بیماران در 57 میلیون مورد یک هفته یا بیشتر برای معاینه توسط پزشک عمومی شان منتظر می مانند. 

پزشکان ارشد شب گذشته هشدار دادند، کمر پزشکان عمومی زیر فشار درخواست‌های درمانی جمعیت رو به سالمند انگلیس خم می شود و اغلب فقط کسانی که صدایشان بلندتر است، موفق به دریافت سریع خدمات پزشکی می شوند. به گفته کارشناسان،‌ گاهی بیماران برای برخی عمل های جراحی تا یک ماه معطل می مانند و بزرگترین نگرانی این است که آسیب پذیرترین و آرام ترین افراد نادیده گرفته می شوند. 

کالج سلطنتی پزشکان عمومی انگلیس شب گذشته همچنین نتایج نظرسنجی را منتشر کرد که نشان داد 8 نفر از هر 10 پزشک عمومی نگرانند که فشار کاری سنگین موجب شود  بیماری های جدی از چشم شان دور بماند.

حزب کارگر انگلیس علت طولانی شدن مدت زمان انتظار بیماران را تصمیم دولت به صرف نظر از برنامه ای می داند که به بیماران نوید می داد بتوانند  از یک پزشک عمومی ظرف 48 ساعت وقت معاینه بگیرند.

اندی برونهام وزیر بهداشت دولت سایه طولانی شدن مدت زمان انتظار بیماران را یک «افتضاح برای سیاست درمانی دیویدکامرون» ،  نخست وزیر انگلیس می‌داند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.