سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

بهسازی جاده‌های دهلران با ۳۲۰ میلیون تومان اعتبار

شهردار دهلران گفت: با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیون تومان عملیات بهسازی ،آسفالت وروکش نوارهای حفاری وخیابان ها و معابرشهری شهردهلران آغاز شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا قاسمی ، اظهار کرد: که شهرداری دهلران امیدوار است بتواند بیشترین و باکیفیت ترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

وی افزود: با اعتباری بیش از 320 میلیون تومان عملیات بهسازی ،آسفالت و روکش نوارهای حفاری وخیابان ها و معابرشهری شهردهلران آغاز شده است.

شهردار دهلران تصریح کرد : این اعتبار از محل پرداخت خسارت گاز و اعتبارات داخلی و استانی تامین شده و پیش بینی می شود تا بیش از25درصد از نوارهای حفاری شده سطح شهرمعادل 20کیلومتر آسفالت شود.

وی گفت: همچنین برنامه ریزی شده است که درحدود 8000مترمربع روکش آسفالت خیابان های ازقبل پیش بینی شده نیز انجام شود.

قاسمی عنوان کرد:درراستای توسعه فضای سبز با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال که درنظرگرفته ایم امیدواریم که پارک شقایق دهلران نیزکه به پیمان رفته است کارآن به مراحل پایانی برسد.

وی به دیگر برنامه های  در دست اقدام این شهرداری دهلران در سال 93 اشاره کرد و گفت: بیش از6000مترمربع موزاییک فرش،4000مترمربع چمن کاری،غرس بیش از300اصله درخت و نیز پیش بینی مجموه بازی وآب نما نیزازدیگر برنامه هایی است که انتظارداریم تاپایان سال آنها را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: ایلام ، دهلران ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.