سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیته بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت:

رادیو سلامت رسانه‌ای اثر گذار در توسعه پایدار

برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو کار بسیار ارزشمندی است بشرط اینکه فقط به دور نشستن ها اکتفا نکنیم و خروجی جشنواره برایمان مهم و با اهمیت باشد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راديو سلامت،دکتر محمد حسین قربانی سخنگوی کمیته بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: به واقع علی رغم فراز و فرودهایی که در رسانه ملی داریم؛ ولی در بخش شبکه‌های رادیویی شاهد گام های خوبی همچون تأسیس شبکه‌های رادیویی در حوزه‌های مختلف همچون سلامت و آوا هستیم که همین موضوع منجر به افزایش مخاطبان این رسانه شنیداری شده است.

وی ادامه داد: رسانه ملی بویژه شبکه های رادیویی تا به امروز گام های بلند و موثری بر داشته که در حوزه های مختلف با برقرار کردن ارتباط با مسئولان، پژوهشگران و پخش گزارش‌های مردمی سبب ایجاد تعامل و برقراری ارتباط دو سویه مسئولان و مردم شده‌اند. شبکه‌های رادیویی هر چقدر بتوانند علم، دانش و آگاهی مردم را از طریق برنامه‌سازی‌های تخصصی افزایش دهند می توانند در کاهش هزینه های جامعه و توسعه پایدار کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی با بیان کارهای خوبی در شبکه‌های رادیویی انجام گرفته است؛ اما کافی نیست، بیان کرد: رادیو به جهت اطلاع رسانی و آگاهی تاثیرگزار است از این رو هر چقدر بتوانیم از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری آگاهی مخاطبان را بالا ببریم به توسعه و پیشرفت جامعه کمک کردیم و در این زمینه هر میزان هزینه کنیم ضرر نکرده‌ایم.

قربانی در ادامه افزود: جا دارد از رسانه ملی به دلیل حضور پر رنگ در حوزه سلامت تقدیر کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر با سازمان‌ها و مسئولان امر بتوانیم به سلامت جامعه دست یابیم.

سخنگوی کمیته بهداشت مجلس برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا در ایران را اقدام بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره کار بسیار ارزشمندی است به شرط اینکه فقط به دور نشستن‌ها اکتفا نکنیم و خروجی جشنواره برایمان مهم و با اهمیت باشد. رسانه ملی بعنوان آنالیز کننده، جشنواره را رصد کند و خروجی آن را مشاهده کند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا لازم و ضروری است بشرط اینکه خروجی داشته باشد در غیر این صورت موثر نخواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.