سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارآفرینان، شبکه اثرگذار بر اقتصادی مقاومتی هستند

مدیرعامل تامین اجتماعی در چهارمین همایش ملی تکریم کارآفرینان گفت: کارآفرینان شبکه اثر گذار بر اقتصاد مقاومتی هستند تامین اجتماعی به عنوان یک نیاز اجتماعی واقتصادی ضروری می‌باشد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی درکشورهای مختلف اعم از توسعه یافته و درحال توسعه به عنوان یک نیاز اجتماعی واقتصادی ضروری و قابل انکار تلغی می‌شود و کار آفرینان شبکه اثر گذار در اقتصاد مقاومتی هستند.

وی ادامه داد: یکپارچگی  اجتماعی به دلیل اینکه همه‌ی افراد جامعه زیرپوشش تامین اجتماعی هستند و قطعاً اگر آرامش خاطر در جامعه برقرار باشد ایجاد امنیت ملی می‌کند ، تامین اجتماعی می‌تواند با سرمایه‌گذاری و جهت گیری ارتقاع بهره بری و توسعه اقتصادی را ایجاد کند که امروزه یکی از ملاک توسعه یافتگی  نظامات تامین اجتماعی است.

نوربخش اظهارداشت: از قبل از انقلاب با مکانیزم بیمه‌ای بین نسلی در واقعه نسل پرداخت و یک نسل دریافت تصویب شد که با خدماتی که ارائه می‌دهد یک امنیت ملی ایجاد می‌کند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون 38 میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش دارد که در ایجاد امنیت اجتماعی موثر است وهم اکنون بدهی دولت به این صندوق 60 هزار میلیارد تومان است که باید به این صندوق نگاه بیمه ای داشته باشیم.

مدیرعامل تامین اجتماعی تصریح کرد: اکنون یک میلیون و 800 هزار کارگاه در تعامل با سازمان تامین اجتماعی هستند که این سازمان نهادی است که سطح تماس با گروه کارآفرین دارد.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ وبا عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد: با برگزاری همایش تکریم کارآفرینان با شعار کارآفرینان شبکه تاثیرگذار در اقتصاد مقاومتی اولین سازمانی باشد که به پیام مقام رهبری لبیک گوید.

اعتصامی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: همایش تقدیر نمادین از مجموعه ای کارفرمای متعهد تکریمی و محبت وتولید گران و سرمایه‌گذاران تولیدی کشور است ، این وظیفه خود برآیندی عملیاتی در تقویت تولید با اتکا بر نیروهای انسانی، داخلی اعم از کارگران، مدیران وکارفرمایان می‌باشد که امروز یکی از کلیدهای عبور از بحران اقتصادی در جهان تقویت سرمایه‌ اجتماعی و سرمایه‌ معنوی در زمینه‌های تولید و تجاری است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.