سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ضرورت رقابتی شدن دانشگاه‌ ها در کشور

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس بر ضرورت رقابتی شدن دانشگاه‌ ها در کشور تاکید کرد.

 

حمید رضا مشهدی‌ عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: حرکت دانشگاه‌ ها به سوی کیفیت ‌بخشی تنظیم شود.

وی با بیان اینکه اهمیت دانشجویان تنها برای حضور در کلاس ‌های درس نیست، افزود: دانشجویان باید در رشته تخصصی خود تحقیق و پژوهش کنند.

مشهدی ‌عباسی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می ‌شود دانشجویان به سمت تحقیق و پژوهش بروند، برگزاری این قبیل همایش ‌ها و مسابقات است.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس با بیان اینکه کیفیت ‌بخشی در دانشگاه‌ ها باید انجام شود، افزود: اساتید باید در این زمینه برنامه‌ ریزی کنند و این در توسعه کیفی دانشگاه ‌ها مؤثر است.

وی با بیان اینکه ارزیابی‌ ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید نقاط ضعف و مثبت این همایش‌ها را برای رفع نواقص مورد ارزیابی قرار داد.

مشهدی ‌عباسی  با بیان اینکه دانشگاه ها از نظر کمی کاهش داشته‌ اند، افزود: امروز باید دانشگاه‌ ها به سوی کیفیت ‌بخشی حرکت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن اضافه کرد: تلاش در این زمینه باعث می ‌شود تا پایان تحصیل، نام‌ ها به خوبی بدرخشد و دانشگاه‌ ها خروجی مثبتی داشته باشند و حتی این موضوع می ‌تواند در توسعه بیشتر دانشگاه‌ ها کمک کند.

وی با بیان اینکه امروز رقابت، برنامه اصلی دانشگاه‌ ها به شمار می ‌رود، تصریح کرد: دانشگاه ‌ها باید به سمت کیفیت ‌سازی بروند و اگر این اتفاق رخ ندهد، صدمه می ‌بینند/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.