سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی کشور:

"وزش باد شدید" و "گرد و خاک" در جنوب استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان

طی دو روز آینده در جنوب استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بویژه در منطقه زابل به سبب وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در ساعات روز احتمال کاهش کیفیت هوا و دید افقی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 93" و فردا از اواسط روز در دامنه و ارتفاعات زاگرس و جنوب کشور افزایش ابر افزایش یافته و رگبار باران و در برخی مناطق رعد و برق رخ می دهد و این شرایط تا اوایل شب ادامه می یابد و سپس از میزان آن کاسته می شود.

براساس این گزارش، امروز علاوه بر مناطق ذکر شده در جنوب شرق نیز در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و طی دو روز آینده در جنوب استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بویژه در منطقه زابل به سبب وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در ساعات روز احتمال کاهش کیفیت هوا و دید افقی وجود دارد.



گفتنی است، امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رخ می دهد بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت ، رعدوبرق و وزش باد در مناطق ذکر شده تمهیدات لازم درنظر گرفته شود.
شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری دربعدازظهر رشدابردرارتفاعات و بارش پراکنده  و شهر تهران، کمی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 31 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.