سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئین گشایش سیزدهمین جشنواره بین المللی "رادیو" آغاز شد

آئین گشایش سیزدهمین جشنواره بین المللی "رادیو "و پنجمین اجلاس جهانی صدا با حضور محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی دقایقی پیش در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ آئین گشایش سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا با حضور دکتر محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران شبکه های رادیویی و نیز مجریان و هنرمندان آغاز شد.
 
در ابتدای این مراسم، استاد امیر نوری نظام اسلامی و محمدحسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، ضمن خوش آمدگویی به همه میهمانان سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا را جشن گرفتند.
 
بنابراین گزارش؛در این مراسم کلیپی با نام یاد یاران و ترانه ای با صدای احسان خواجه امیری پخش شد. نمایشی با حضور هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال اجراست.


 

جشنواره بین المللی رادیو فرصتی برای نوآوری و خلاقیت در عرصه پیام رسانی است

محمد حسین صوفی معاون صدای رادیو جمهوری اسلامی ایران گفت: افزایش شبکه های رادیویی، ایجاد تنوع در برنامه های تولیدی ، افزایش ساعات پخش ، تخصصی شدن شبکه ها و ایجاد فرهنگسازی از اهداف سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو است .
 
وی افزود: مدیریت پیام، مخاطب آفرینی و اصرار به بهبود و ارتقاء کیفیت، ایجاد کارگاه های آموزشی و برگزاری مسابقات و شوراهای تخصصی و توجه به بنیه علمی کشور و استفاده از توان علمی کشور برای رسانه از دیگر اهداف جشنواره بین المللی رادیو است.
 
صوفی تصریح کرد: ایجاد شادابی در برنامه سازان، سرعت عمل در تولید پیام و به ویژه در مناسبت های نامگذاری شده امسال رسانه رادیو را تبدیل به رسانه پویا و جذاب کرده و سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا برگزار می شود.
 
معاون صدای رادیو ابراز داشت: جشنواره محلی برای نوآوری ها و ارزیابی و محک زدن است. نو شدن رادیو و رادیوها با جشنواره پیوند عمیقی دارد و شناسایی ایده های نو و ابتکارات و خلاقیت ها از دیگر اهداف جشنواره بین المللی رادیو خواهد بود.



صوفی افزود: جشنواره ابزار کار حرفه ای برنامه سازان رادیو است و برای اینکه نگاه حرفه ای به این رسانه داشته باشیم باید از تجربیات دیگران بهره مند شویم به همین دلیل خودمان را در محک تجربه قرار دادیم و نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و نقاط قوت را تقویت می کنیم و از نقد و گله و اعتراض نمی ترسیم و جشنواره را محلی برای آزمودن و کسب تجربه می دانیم.
 
صوفی تصریح کرد: این جشنواره علاوه بر بررسی حرفه ای تولیدات شبکه های رادیویی درباره فراز و فرودهای رسانه و بکارگیری و بررسی آثار تولیدشده می پردازد و باید بگویم که جشنواره ابزاری برای تعالی فرهنگ برنامه سازی و نگاه به فرهنگ کار در رسانه رادیو است.
 
معاون رادیو ادامه داد: سال گذشته رویکرد برای رادیو تعالی رادیو و نگاه متعالی در برنامه سازی در این رسانه ملی بود. دوستان من خودشان را در معرض نقد قرار دادند و تلاش کرده اند از پوسته خود بیرون آیند و با یک دنیای جدید آشنا شوند. در سال ۹۲ رادیو ارتباط وسیع تری را با نخبگان برقرار کرد و تصمیم داریم در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی رادیو از اندیشمندان، نخبگان و نخبگان عرصه رسانه دعوت به عمل آوریم ، تا از تلاش های آنها تشکر کنیم.
 
بنابراین گزارش، محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی از تلاش همکاران خود در سیزدهمین جشنواره ملی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا و نیز از هیئت داوران و انتخاب کمیته های گوناگون و نیز از معاونت اداره مالی و نیز اصحاب رسانه به خصوص از باشگاه خبرنگاران، واحد مرکزی خبر ، روزنامه جام جم و دیگر رسانه های مکتوب و شنیداری نیز تشکر کرد.
 
بنابراین گزارش، در پایان این مراسم از فرانک سعیدی ، امیر ابوفاضلی ، سمیرا قنبری، ناهید گودرزی، فرشاد آذرنیا، منصور توحیدلو، شکوفه موسوی ، فاطمه حسن لو، آریا قدس اشرف، مرضیه تبرستانی ، نوشین رهگذر، حسن خلعتی دوست، ناهید مسلمی ، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی و از فاطمه آل عباس تهیه کنندگان و مجریان شبکه های رادیویی نیز تقدیر و تشکر کردند.


انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، صدا ، رادیو ، گشایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.