سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استراتژی توسعه "شبکه فرودگاهی" را باید تدوین کنیم

قائم‌مقام وزیر راه‌ و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم با مردم باشیم باید آنها را برای سرمایه‌گذاری در این صنعت جذب کنیم و از ایده‌ها و طرح‌های آنان در مدیریت بهتر فرودگاهی استفاده کنیم.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛علی‌محمد نوریان قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسي با اشاره به جایگاه هیات مدیره در شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: خوشبختانه هیات مدیره‌یی که برای شرکت فرودگاه‌ها انتخاب شده با کوله‌باری از تجربه در صنعت هوانوردی با گرایش‌های مختلف در جهت اعتلای برنامه‌ها و اهداف فرودگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در بخش فرودگاهی، خدمت کردن به مردم و مشارکت آنها برای دستیابی به توسعه صنعت است.

نوریان با بیان اینکه همه حوزه‌های فرودگاهی باید برای مردم، با مردم و بین مردم بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، گفت: سبک فعالیت‌های خود را باید در ساختار فرودگاهی تغییر داده و برای مردم و کسب رضایت آنها تلاش کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسي اظهار داشت: اگر می‌خواهیم با مردم باشیم باید آنها را برای سرمایه‌گذاری در این صنعت جذب کنیم و از ایده‌ها و طرح‌های آنان در مدیریت بهتر بخش فرودگاهی استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ایمنی هدف اول در صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور است، تصریح کرد: برای انکه ایمنی لازم را در صنعت هوانوردی کشور داشته باشیم باید خود را با معیارها و استانداردهاي جهاني هماهنگ کنیم.

نوریان اضافه کرد: مساله ایمنی حرف اول را در حمل‌ونقل هوایی می‌زند که باید بتوانیم برای آن کارهای حرفه‌یی و برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امکانات منحصر به فردی را مدیران فرودگاهی در اختیار دارند، اظهار امیدواری کرد؛ طوری عمل کنیم که بتوانیم از این امکانات استفاده و بهره لازم را ببریم.

وی گفت: استراتژی توسعه شبکه فرودگاهی را باید تدوین کنیم و پیگیری‌های لازم برای خرید تجهیزات مورد نیاز این صنعت را در صدر برنامه‌ها قرار دهیم.

وی بیان داشت: حرکت این صنعت باید با برنامه و هم‌جهت با قوانین و مقررات باشد.گفتنی است؛ در این مراسم اعضای هیات مدیره جدید شرکت فرودگاه‌های کشور معرفی شدند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.