سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

راه اندازی سومین کارخانه ال‌دی کشور در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سومین کارخانه ال‌دی کشور بعد از بیستون و اصفهان در اردبیل احداث می‌شود تا زمینه کارآفرینی بیشتر برای بیکاران منطقه فراهم آید.

منصور حقیقت‌پور امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: قرار است شرکت شستا چند واحد صنایع پایین‌دستی پالایشگاهی را در اردبیل احداث کندو با رایزنی‌های انجام شده قرار است شرکت شستا سومین کارخانه بزرگ ال‌دی کشور را در اردبیل راه‌اندازی کند.

وی از مصمم بودن سرمایه‌گذاران شرکت پگاه برای راه‌اندازی دو کارخانه لبنیاتی و دامپروری بزرگ در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین خبر داد و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با حضور این سرمایه‌گذاران کارخانه پگاه سبلان نیزدر شهرستان نیر راه‌اندازی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از جذب سرمایه‌گذار و توافق نهایی برای راه‌اندازی دهکده بین‌المللی ورزشی سبلان خبر داد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده و انجام امور اداری قرار است با تحویل زمین، این مجموعه در سرعین تجهیز و راه‌اندازی شود تا در فصول مختلف سال شاهد حضور تیم‌های ورزشی برای آماده‌سازی و ارتقای توان تیمی باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، کارخانه ، ال ، دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.