سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش رژیم‌صهیونیستی برای مقابله با تنگناهای مالی به کمک‌های واشنگتن متکی است

روزنامه الشرق نوشت ارتش اسرائیل برای مقابله با مشکلات و تنگناهای مالی به کمک های دفاعی واشنگتن متکی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه الشرق چاپ دوحه در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: برخی مقامات دیروز گفتند اسرائیل که از مشکلات مالی رنج می‌برد آمریکا را برای موافقت با تمدید دوره پرداخت کمک های دفاعی به ارتش این رژیم برای پس از سال 2017 که طرح کمک های 3 میلیارد دلاری کنونی به پایان می رسد، تحت فشار قرار داده است. 

این مقامات افزودند، توافق سریع درخصوص آینده کمک های آمریکا، به ارتش اسرائیل کمک خواهد کرد یک برنامه ریاضتی  5 ساله را که متناسب با نیازهای کابینه محافظه‌کار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این کشور باشد تنظیم کند. یک مقام اسرائیلی در وزارت جنگ این رژیم گفت: بدون اطلاع از پول هایی که آمریکا کمک خواهد کرد تنظیم بودجه سال های 2018 و 2019 دشوار است.
 
یک مقام دیگر که نخواست نام یا تابعیتش افشاء شود گفت چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد و در این سفر میزبانانش ممکن است مسئله آینده کمک ها را مطرح کنند.

سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا هم دیروز در پایان مشورت های سه روزه اش در فلسطین اشغالی گفت: دو کشور تا ابد با تاریخ و ارزشهای مشترک ما مرتبط‌اند و هر یک دلار آمریکا که برای امنیت اسرائیل هزینه می شود سرمایه گذاری در زمینه محافظت از منافع مشترک فراوان ما است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.