سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورا مي تواند مانع فعاليت شهربازي ارم شود

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران معتقد است : شهربازي ارم كه تنها شهربازي پايتخت است تجهيزات فرسوده اي دارد و با توجه به حوادثي كه دراين پارك رخ مي دهد،شورا مي تواند درخواست متوقف شدن فعاليت اين شهربازي را بكند .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،معصومه آباد با اشاره به اينكه شوراي شهر مسئول نظارت بر تمامي اتفاقاتي است كه در شهر تهران مي افتد گفت: مسئوليت شهربازي ارم با شهرداري تهران نيست اما اين موضوع باعث نمي‌شود ما نسبت به حادثه اي كه جان سه تن از شهروندان دختر تهران را به خطر انداخته و سبب ضايع نخاعي آنها شده است بي تفاوت باشيم.

وي ادامه داد: عدم ايمني لازم و فرسودگي دستگاههاي شهربازي ارم كه تنها شهربازي تهران هم محسوب مي شود سبب بروز حوادث مشابه در اين مجموعه شده است. متاسفانه كنترل و نظارت درستي نيز بر اين تجهيزات وجود ندارد.

آباد با اشاره به اينكه به دليل نبود شهربازي در پايتخت با ازدحام مردم در شهربازي ارم مواجه هستيم گفت: براي جلوگيري از حوادث مشابه شورا به اين موضوع ورود پيدا كرده و  از مسئولان این شهربازي مي خواهد تا در اين زمينه به نمايندگان مردم تهران پاسخگو باشند.

اين عضو شوراي شهر تهران در پاسخ به اين پرسش كه ساير نهادها به جز شهرداري چقدر به تذكرات شورا توجه مي كنند گفت : بايد نظام پاسخگويي مسئولان به يك رويه تبديل شود تا بتوان از بروز حوادث بعدي پيشگيري کرد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به تكرار حوادث مشابه در پارك ارم و فرسوده بودن تجهيزات آن چه نهادي مي تواند مانع فعاليتهاي اين مجموعه شود گفت: شوراي شهر مي تواند با توجه به حواثي كه در پارك ارم مي افتد فعاليت آن را متوقف كند و اين موضوع در كميته ايمني در دستور كار قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: شورا ، شهربازی ، ارم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط استاندارد خودمان معتبر و قابل اتکا است. اگر چشمم تشخیص داد استاندارد است، استفاده می کنم. کاری به نشان و نماد ندارم.