سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تولید داروی «کوپامر» ویژه بیماران ام اس توسط شرکت داروسازی زهراوی تبریز

مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی تبریز از تولید دارویی «کوپامر» ویژه بیماران ام اس در این شرکت خبر داد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نصیری‌زاده در آیین افتتاح سایت تولید داروهای بیوتکنولوزیک شرکت زهراوی تبریزافزود: برای نخستین بار در ایران شرکت داروسازی زهراوی موفق به تولید داروی کوپامر برای بیماران مبتلا به بیماری ام اس شد.

نصیری‌زاده افزود: تولید این دارو با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز جهانی و کاملا منطبق بر استانداردهای روز جهان بوده و مورد تایید مراجع معتبر علمی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت داروسازی زهراوی یکی از مدرن‌ترین و معتبرترین شرکت‌های دارویی در ایران و خاورمیانه و تولیدکننده انحصاری برخی از داروهای کپسول مایع، بیوتکنولوژی و ایمونوساپرسیو در ایران است.

مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی تبریز افزود: این شرکت در حال حاضر 114 محصول در اشکال مختلف دارویی را تولید می‌کند بطوری که در سال گذشته تولید و فروش 2 هزار و 60 میلیارد ریالی و صادرات به 20 کشور جهان را به ثبت رسانده است.

نصیری‌زاده با اشاره به میزان تولیدات شرکت متبوع خود در سال گذشته اظهار داشت: 400 میلیون کپسول مایع، 93 میلیون کپسول، 10 میلیون عدد آمپول و 250 میلیون قرص از جمله تولیدات شرکت زهراوی تبریز در سال 92 بوده است.

وی از داروهای سل سیت، اایمینورال، کوگرافت، کوپامر و رواکرتان به عنوان اقلام یارانه‌ای و استراتژیک تولیدی در شرکت زهراوی نام برد.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: تولید ، داروسازی ، بیمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجتبي
۲۰:۵۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
با سلام فقط در حد همين...
اطلاعاتتون خيلي خيلي كم بود. خواهشا بيشتر توضيح دهيد.از كي اين دارو در سطح كشور توزيع مي شود و آيا اين دارو توسط وزارت بهداشت تائيد شده است يا خير؟؟؟؟؟؟؟