سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد اقامه نماز کشور خبر داد:

بازدید بیش از سه هزار و 500 شهروند از غرفه نماز در مصلی تهران

ستاد اقامه نماز اعلام کرد: سه هزار و 500 شهروند از غرفه نماز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران استقبال کردند.

به گزارش  خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران،  ستاد اقامه نماز در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب مصلی تهران به پرسش‌های بیش از 3 هزار و 500 مراجعه کننده این غرفه پاسخ دادند.
 
 7 کارشناس با حضور در غرفه نماز به پرسش‌های بیش از 3 هزار و 500 مراجعه کننده پیرامون موضوع های  مختلف شرعی، نماز و شیوه های دعوت به نماز پاسخ دادند.
 
 در این غرفه طرح توانمند سازی مربیان و علاقمندان به ترویج و توسعه اقامه نماز با آموزش‌ چهره به چهره آنها در دست اجرا است.
 
 برپایی غرفه‌های ستاد اقامه نماز، کودک و نوجوان، کمیته جنبی کودک و نوجوان، ترویج و گسترش فرهنگ نماز، شیوه های تجسمی نماز ، مسابقه‌های حضوری ویژه کودکان و بزرگسالان تکمیل 8 داستان مازی ویژه جوانان و بزرگسالان،قصه گویی جوانان بزرگسالان ، قصه گویی ، کاغذ بری، پازل، آموزش افعال نماز ویژه کودکان یا الگو و تداعی معانی، شعر و داستان، طرح معما به کودکان از اقدامات اجرایی ستاد اقامه نماز در نمایشگاه  بین ‌المللی کتاب مصلی تهران است.
 
 گفتنی است: ارائه شیوه های دعوت کودکان نوجوانان و جوانان به نماز، تصحیح قرائت نماز، تشریح آثار و معارف نماز، پاسخ به شهبات نماز از جمله دلیل رعایت حجاب کامل برای بانوان در هنگام اقامه نماز، ادای آن به زبان عربی و ... اهدای هدایای از جمله کتاب داستان ، شعر  و رنگ‌آمیزی نماز، وسائل کمک آموزشی نماز، نرم افزار آموزشی جشن تکلیف و نماز شناسی گام اول، لوح‌های فشرده  تصحیح قرائت نماز و حرف‌های خصوصی حجت الاسلام قرائتی از اقدامات دیگر ستاد اقامه نماز کشور است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، بیش ، اقامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.