سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

فعالیت 10 رشته ورزشی در بخش همگانی

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با هماهنگی و تصمیم وزارت 10 رشته ورزشی در بخش همگانی فعالیت بیشتر خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ معاون وزیر ورزش و جوانان در امور توسعه ورزش های همگانی در حاشیه همایش پیاده روی در تویسرکان در جوار آرامگاه حضرت حیقوق نبی(ع) گفت: شهرستان تویسرکان به لحاظ ورزشی یکی از قطب های مطرح استان همدان و در برخی رشته های مطرح در سراسر کشور به شمار می رود.
غلامرضا شعبانی مهر افزود: این شهرستان در رشته هایی مانند کشتی، گلبال، سه گانه و کبدی از نفرات مطرح کشوری برخوردار است و مستعد پیشرفت در رشته های دیگر ورزشی است.
وی از افتتاح مجتمع ورزشی ویژه بانوان تویسرکان در آینده ای نزدیک خبر داد و اذعان کرد: با پیگیری های مستمر نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان مرتبط، این مجتمع در مسیر توسعه ورزش بانوان به کار گرفته می شود.
شعبانی مهر ابراز داشت: بر اساس تصمیم های وزارت ورزش و جوانان، 10 رشته ورزشی به صورت متوالی مانند پیاده روی و با شرایط همایش همگانی در سراسر کشور برگزار و از صدا وسیما پخش زنده خواهد شد.
وی یادآور شد: اولین دوره از این همایش ها، همایش همگانی دوچرخه سواری در تاریخ 23 اردیبهشت ماه سال جاری از شهر اصفهان آغاز می شود.
شعبانی بهار تصریح کرد: اهمیت ورزش در بین اقشار مختلف مردم فقط نباید دغدغه وزارت ورزش وجوانان باشد بلکه همه دستگاه های دولتی وحتی غیر دولتی باید گسترش ورزش همگانی را برای خود یک تکلیف بدانند.
وی اظهار داشت: ما در این راستا آمادگی تعامل با کلیه دستگاه ها را داریم تا بتوانیم همه با هم قدم بزرگی در گسترش ورزش همگانی رو به جلو برداریم.
معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ما بایدفرهنگ ورزش روزانه را در بین خانواده ها حتی در منازلشان جا بیندازیم و معتقدم حتی اگر با کمک همه یک نفر را از نا هنجاری های جامعه دور کنیم واو را به ورزش بیاوریم بازهم کار کوچکی نکردیم چون سایرین نیز همین راه را دنبال می کنند وبه جای ناهنجاری ها ورزش را در دستور زندگی موفق خود قرار می دهند.
شعبانی بهارخاطر نشان کرد: رویکرد اعتقادی ما سلامتی مردم است. دوست داریم استفاده از داروها به حداقل برسد وکاری کنیم که مردم با پرداختن به ورزش کمتر سراغ بیمارستان ها بروند البته این موضوع تنها نباید در حدحرف باشد وانشاالله با برنا مه ای که داریم وباکمک رسانه ملی ومخصوصاً رادیو ورزش که می تواند نقش بسزایی در سیاست های ما داشته باشد به هدفمان برسیم./س
برچسب ها: رشته ، ورزش ، همگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.