سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

سفر استاندار هرمزگان به جزیره لاوان

استاندار هرمزگان به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سفر به جزیره لاوان از تأسیسات نفتی ، پالایشگاه و بخش های مختلف این جزیره بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس جادری پس از این بازدید ، عمران جزیره لاوان را مناسب دانست و گفت : شرکت ملی نفت در این زمان حساس با جانفشانی در حال تولید و صادرات نفت هستند و در کنار آن خدمت رسانی به مردم جزیره را از وظایف خود می داند.

وی افزود : تلاش میکنیم در ملاقات با وزیر نفت ، ساختار و اختیارات منطقه ویژه اقتصادی لاوان را تقویت کنیم تا نیاز به حضور دستگاه های اجرایی استان در جزیره نباشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هر زمان که وزارت نفت در هر منطقه حضور داشته عمران و آبادانی را برای آن به همراه داشته است گفت : ما همه یک مجموعه هستیم و باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم و در جزیره لاوان نیز باید به مردمی که در کنار این همه نعمت و ثروت زندگی می کنند، خدمات خوبی ارائه شود.

جادری همچنین با بیان اینکه استان هرمزگان بیش از سایر مناطق کشور نیازمند درآمدهای مالیاتی شرکت های فعال در جزیره لاوان است ، افزود : باید وضعیت مسائل مربوط به مالیات نیز مشخص شود تا بتوانیم درآمدهای مورد نظر را در هرمزگان محقق کنیم.
انتهای خبر/ش
برچسب ها: سفر ، استاندار ، لاوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.