سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شیخ محمد یزبک": رزمایش‌های صهیونیستی از مقاصد واقعی اسرائیل در برابر لبنان پرده برمی‌دارد

رئیس هیأت شرعی حزب الله لبنان رزمایش‌های نظامی اخیر دشمن صهیونیستی را بیانگر مقاصد واقعی آن در برابر لبنان دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد؛ شیخ "محمد یزبک"، رئیس هیأت شرعی حزب الله لبنان در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد بارگاه سیده خوله در شهر بعلبک گفت که این حق سندیکاهای کارگری است که حق و حقوق خود را از دولت مطالبه کند و دولت نیز باید خواسته‌ها و مطالبات شهروندان خود را برآورده سازد.
 
شیخ یزبک افزود: متاسفانه دموکراسی در لبنان سال‌هاست به بند کشیده شده و همه درب‌ها به روی اجرای آن بسته شده که نمونه عدم تصویب قانون جدید دستمزدها در پارلمان به خاطر برخی گروه‌ها و جناحی‌های سیاسی است.
 
وی در ادامه با اشاره به رزمایش‌های اخیر دشمن صهیونیستی و نقض‌های صورت گرفته از سوی آن تاکید کرد که این رزمایش‌ها نشان از مقاصد واقعی دشمن صهیونیستی در لبنان دارد و من از ارتش و مردم و مقاومت لبنان می‌خواهم که در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تجاوز اسرائیلی باشند.
 
در خصوص سوریه نیز شیخ یزبک ابراز امیدواری کرد که آشتی‌های ملی جاری در سوریه به مناطق دیگر نیز تعمیم داده شود و فریب خوردگان به آغوش وطن بازگردند و زبان گفت‌وگو و تفاهم سیاسی بر زبان قتل و کشتار و تخریب غلبه کند.
 
وی همچنین خواستار بیداری و آگاهی جهان اسلام و عرب در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس شریف و بیرون راندن فلسطینیان 48 شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.