سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایهود باراک از آمريکا خواست از السيسی حمايت کند

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست از عبد الفتاح سیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مرحله کنونی حمایت کند و از او آشکارا انتقاد نکند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ،‌ نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ضمن اظهار خرسندی از آزادی دیکتاتور سابق مصر و زندانی شدن محمد مرسی رئیس جمهور منتخب این کشور از آمریکا خواست از عبد الفتاح سیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مرحله کنونی حمایت کند و از او آشکارا انتقاد نکند.

"ایهود باراک" از آمریکا همچنین خواست هرگونه اختلافات خود را با سیسی به پس از انتخابات ریاست جمهوری به تعویق بیافتد.

باراک ( وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی ) گفت:« من خوشحالم زیرا پس از آنکه حسنی مبارک به زندان و محمد مرسی به کاخ ریاست جمهوری فرستاده شد ارتش و به همراه آن ملت مداخله کردند و مرسی را به زندان فرستادند و حسنی مبارک را از زندان آزاد کردند. اکنون سیسی حضور دارد. معتقدم شما باید صبر کنید و با سیسی کنار بیایید اگر کاری کرد که بدتان می آید به او اطلاع دهید اما این کار را پشت درهای بسته انجام دهید و به او کارهایی را که پس از به دست گرفتن قدرت باید تغییر دهید به او اطلاع دهید. سیسی اکنون با انتخابات پیچیده ای روبروست و او هر کاری را که لازم است انجام خواهد داد تا رئیس جمهور شود خواه شما با او رفتارهایش موافقت بکنید یا موافقت نکنید. با او دشمنی نکنید و عرصه را برای مذاکره با او مانند دو شریک برابر باز بگذارید.»


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.